کد خبر : 1820331 | 29 فروردين 1401 ساعت 22:13 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

یلی: از رقابت با صابر و بردیا خوشحالم

پشت‌خط‌‌‌ زن حاضر در اردوی تیم ملی والیبال رقابت با چند لژیونر در این پست را اتفاقی خوشحال کننده دانست.

یلی: از رقابت با صابر و بردیا خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پوریا یلی در ارزیابی از تیم جوان شده ایران برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال و مسابقات پیش رو گفت: بسیار خوشحالم که امسال با گروهی کار می‌کنم که در گذشته هم کار کرده‌ام؛ از بهروز عطایی سرمربی تیم ملی گرفته تا بسیاری از بازیکنان.
پشت‌ خط‌‌‌ زن والیبال ایران افزود: از سال 2015 در کنار این بازیکنان بوده‌ام. در دوره‌ای از بسیاری از این بازیکنان کوچک‌تر بودم و در سال 2017 هم در کنار بازیکنان هم نسل خودم که قهرمان نوجوانان جهان شدند، حضور داشتم. به همین دلیل امیدوارم نتایج بسیار خوب و در خور شأن تیم ملی در رقابت‌های پیش‌رو کسب کنیم.
وی در ارزیابی فاکتورهای تیم جوان شده ایران گفت: بسیار خوشحالم که در پست پشت‌خط‌ زن که پست تخصصی من نیز هست، سه بازیکن باکیفیت همچون صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد و بردیا سعادت هم حضور دارند. تیم ملی والیبال ایران رویدادهای متعدد و پشت سرهمی در پیش دارد از جمله لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان جهان، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازهای آسیایی ۲۰۲۲.
یلی ادامه داد: در زمان فشردگی تورنمنت‌ها ممکن است اتفاقاتی از جمله آسیب‌دیدگی و خستگی برای بازیکنان رخ دهد، اما باعث خوشحالی است که بازیکنان متعددی در پست‌های مختلف تیم ملی در اردو داریم که می‌توانند به هم کمک کنند. همه باید همدل باشیم تا انشاالله نتیجه در خور شأن تیم ملی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها