کد خبر : 1820352 | 29 فروردين 1401 ساعت 23:46 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

حریف‌مان تیم با شخصیتی بود؛

فاضلی: لیاقت حضور در فینال را داشتیم

مربی آلومینیوم تاکید کرد که تیمش لیاقت صعود به فینال جام حذفی را داشت.

فاضلی: لیاقت حضور در فینال را داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر از سد خلیج فارس گذشته و راهی دیدار فینال جام حذفی شد. وحید فاضلی، مربی اراکی‌ها در نشست خبری پس از این بازی گفت: خدا را شکر در حضور تماشاگران‌مان پیروز شدیم و به فینال رسیدیم. این برد را به هواداران و کارکنان شرکت آلومینیوم تقدیم می‌کنیم.

وی با تمجید از تیم خلیج فارس ادامه داد: حریف‌مان تیم با شخصیتی بود و به این باور رسیده بود که می‌تواند تیم‌های لیگ برتری را شکست بدهد و جانانه دفاع می‌کرد، اما ما با همان شور و فلسفه خودمان بازی کردیم و روی اشتباه حریف به گل رسیدیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی خلق کردیم که روی بدشانسی نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

مربی آلومینیوم با تاکید به این موضوع که تیمش لیاقت صعود به فینال را داشت گفت: توانستیم خودمان را به حریف دیکته کنیم؛ از نظر گلزنی، حریف در دقایق پایانی ما را تحت فشار قرار گذاشت. به حریف خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر لیگ دو موفق باشند. بازیکنان‌مان خوب بازی کردند و فشار روانی زیادی را حتی بیشتر از بازی با پرسپولیس تحمل کردند، زیرا موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد و لیاقت حضور در فینال را داشتیم.

فاضلی در پایان در مورد اینکه از دست رفتن موقعیت‌های گل آیا ربطی به اعتماد‌به‌نفس بازیکنان داشت خاطرنشان کرد: اعتماد‌به‌نفس داشتیم، اما وقتی موقعیت‌های گلزنی‌مان از دست می‌رفت فشار روانی روی بازیکنان ایجاد می‌شد. بارها از کناره‌ها حریف را دور زدیم و روی کارهای تاکتیکی اصرار کردیم و در نهایت با تکرار همین تاکتیک‌ها ‌به گل رسیدیم.

دیدگاه‌ها