کد خبر : 1820354 | 30 فروردين 1401 ساعت 00:01 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

با افتخار از جام حذفی کنار رفتیم؛

قنواتی: برای شاگردانم در رختکن دست زدم

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر معتقد است که تیمش با افتخار از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفت.

قنواتی: برای شاگردانم در رختکن دست زدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم شگفتی‌ساز خلیج فارس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم با یک گل شکست خورد تا از رسیدن به دیدار پایانی بازبماند. موسی قنواتی، سرمربی خلیج فارس در نشست خبری پس از پایان این بازی گفت: ما همه روزنه‌های تیم آلومینیوم را بسته بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم که طبیعی است.

او با تمجید از شاگردانش ادامه داد: به نوبه خودم برای بازیکنانم دست می‌زنم. خیلی خوب جنگیدند و زحمت کشیدند. نقاط قوت تیم آلومینیوم را شدیدا بسته بودند و اجازه نفوذ به آنها ندادند. روی یک اشتباه گل خوردیم و تورنمنت را از دست دادیم. چیزی از ارزش‌های بچه|‌های ما کم نشد. خوشحالم که دیده شدند و ثابت کردند که تیم‌های لیگ دویی تفاوت زیادی با تیم‌های لیگ برتری ندارند. 
این چهارمین بازی ما مقابل یک حریف لیگ برتری بود. روبه‌روی هیچ کدام از این حریفان دست و پا بسته نبودیم. این بازیکنان باید بیشتر دیده شوند. آنها امروز مقابل آلومینیوم تمام و کمال چیزهایی که گفتیم انجام دادند. به هر حال یک تیم باید حذف می‌شد و نوبت ما بود. اگر این توپ وارد دروازه ما نمی‌شد دیگر گل نمی‌خوردیم. از بچه‌ها خیلی راضی‌ام.

سرمربی خلیج فارس تاکید کرد: ایران باید بداند که ما خلیج فارس هستیم و برای این نام و ماهشهر تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم شهرستان ماهشهر بیست پتروشیمی مادر داشته باشد، شاید 50-60 پتروشیمی زیرمجموعه داشته باشیم و انتظار داریم که پای کار بیایند و به فوتبال شهر کمک کنند. این تیم اگر از نظر مالی حمایت شود شک نکنید بیشتر از آن خواهید شنید.

ساخت یک ورزشگاه در ماهشهر، درخواست سرمربی خلیج فارس از رئیس جمهور بود: از شخص آقای رئیس جمهور درخواست می‌کنم که توجه ویژه‌ای به ماهشهر داشته باشند تا یک ورزشگاه مثل ورزشگاه اراک داشته باشیم. من به مسئولین استان مرکزی تبریک می‌گویم. ما آلایندگی، سرما و گرمای این پتروشیمی را تحمل می‌کنیم و این حق طبیعی ماست. حیف است که بندر ماهشهر یک تیم لیگ یکی یا حتی لیگ برتری نداشته باشد. بچه‌های ما قابل مقایسه با تیم‌های دیگر از نظر مالی نیستند ولی پا به پای لیگ برتری‌ها دویدند. من به افتخارشان در رختکن دست زدم. ما با افتخار کنار رفتیم و این در تاریخ ماهشهر ثبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها