کد خبر : 1820364 | 30 فروردين 1401 ساعت 00:40 | 7.5K بازدید | 9 دیدگاه

آهال ما را به دردسر انداخت

نکونام: بانظم و پرتلاش بازی کردیم و بردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در دو بازی اخیر تیم با کیفیت آهال ما را به دردسر انداخت.

نکونام: بانظم و پرتلاش بازی کردیم و بردیم

به گزارش ورزش سه ، جواد نکونام در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل آخال که با برد فولاد همراه بود، اظهارکرد: به تیم خوب آهال تبریک می‌گویم. تیم با کیفیتی است و در این دو بازی اخیر ما را به دردسر انداختند. امروز با پنج دفاع بازی کرد و بازی را بسته بودند.

وی بیان کرد: به نظر من دروازه‌بان آهال روز خوبی را پشت سر گذاشت و البته تیم ما هم خوب و با نظم بازی کرد و می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. به حریف موقعیتی ندادیم و فولاد توانست شکل خود را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران در تمجید از بازیکنانش، گفت: به تیمم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.

وی بیان کرد: برای بازی امشب دو تغییر اجباری داشتیم و شیمبا و آبشک را که دو اخطاره بودند نداشتیم و چند بازیکن‌مان هم خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی داشته باشیم. در نیمه اول هم حمید بوحمدان مصدوم شد و مشکلات ما را زیاد کرد. جلوتر که رفتیم سینا مریدی هم مصدومیت جزیی داشت و مجبور شدیم او را هم تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی به صورتی است که رطوبت هوا بالا است و همین باعث شد که فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود. البته تمام بازیکنان ما خوب و با تمرکز بالا بازی کردند که به همه خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها