کد خبر : 1820367 | 30 فروردين 1401 ساعت 01:28 | 24K بازدید | 89 دیدگاه

بارسا 0-1 کادیز: از دست رفتن آخرین امیدهای قهرمانی

بارسلونا در دیداری خانگی با نتیجه 1-0 مقابل کادیز شکست خورد.

بارسا 0-1 کادیز: از دست رفتن آخرین امیدهای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که امیدوار بودند با پیروزی در دیدارهای باقی مانده فصل، رئال را تحت فشار قرار بدهند، امشب در خانه برابر کادیز شکست خوردند تا عملا آخرین امیدها برای قهرمانی در این فصل را از دست بدهند.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که اولین موقعیت بازی نصیب فران تورس شد اما ضربه او را دروازه بان کادیز به بیرون فرستاد.
برتری بارسلونا ادامه داشت و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. 
در دقیقه 27 و برخلاف جهت جریان بازی، این کادیز بود که می توانست به  گل اول بازی برسد اما لوکاس که با پاس عالی سوبرینو صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون زد.

1706978

برتری بارسایی‌ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 39 بود که دمبله صاحب فرصت شد و علی رغم اینکه می توانست فرانکی دی یونگ را صاحب موقعیتی بهتر کند، خودش تصمیم به زدن ضربه گرفت اما توپ او به بدن بازیکن حریف برخورد کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول هم بارسا تیم برتر میدان بود اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 
نیمه دوم را کادیز بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه بارسا بود که ابتدا سوبرینو ضربه سری زد که توسط تراشتگن برگشت داده شد اما توپ برگشتی را لوکاس پرز به راحتی وارد دروازه کرد تا تیم میهمان 1-0 پیش بیفتد.

1706973

بارسا خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و روی همکاری سرجینیو دست و دی یونگ، یک موقعیت خوب برای دمبله ایجاد شد اما ضربه او از بالای دروازه کادیز به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و حملات دو تیم به موقعیت خاصی منجر نمی شد تا اینکه در دقیقه 68، دمبله با یک شوت دیدنی شانس را خود را امتحان کرد اما لدسما با واکنشی تماشایی این فرصت را از او گرفت و گاوی هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
هشت دقیقه بعد همه چیز برای گل دوم کادیز فراهم بود اما الکس نتوانست از فرصتی که آلخو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد. 
در دقایق پایانی حملات دو تیم شدت گرفت و آنها به دنبال زدن گل های بعدی بودند اما نمی توانستند از موقعیت ها استفاده کنند. در دقیقه 89 بارسا می توانست سرانجام به گل تساوی برسد اما باز هم واکنش خوب لدسما مانع گلزنی اوبامیانگ شد.
تلاش های بارسا برای رسیدن به گل تساوی در نهایت ثمری نداشت و بازی با برتری 1-0 کادیز به پایان رسید. 
 

دیدگاه‌ها