کد خبر : 1820368 | 30 فروردين 1401 ساعت 01:35 | 22.4K بازدید | 37 دیدگاه

زردها تاریخ‌ساز شدند

تاریخی؛ اولین پیروزی کادیز بر بارسا در نوکمپ!

کادیز امشب در نوکمپ بارسلونا را با یک گل شکست داد و از منطقه سقوط فرار کرد. این اولین برد تاریخ کادیز در نوکمپ بود.

تاریخی؛ اولین پیروزی کادیز بر بارسا در نوکمپ!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از ساعت 23.30 در نوکمپ به مصاف کادیز رفت، در حالی که همچنان در شوک شکست خانگی از آینتراخت فرانکفورت به سر می برد. بارسلونا پنجشنبه شب در شرایطی به مصاف آینتراخت رفت که در بازی رفت به تساوی 1-1 رسیده بود و با یک برد حداقلی نیز راهی نیمه نهایی لیگ اروپا می شد ولی هم در زمین بازی را باخت و هم روی سکوها. بسیاری از اعضای باشگاه بارسلونا اقدام به فروش بلیت های خود در بازار سیاه به هواداران فرانکفورت کرده بودند و جو ورزشگاه کاملا به سود تیم آلمانی شده بود. اتفاقی که برای بارسلونا یک رسوایی بزرگ بود.

1706973

 

1706970

 

نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی کادیز سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم با ضربه لوکاس پرز به گل رسید. گلی که تا پایان کار نیز باقی ماند و بارسا با وجود حملات زیاد نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. میزبان در دو صحنه خوش شانس هم بود که دروازه اش بار دیگر گشوده نشد.

این نخستین پیروزی تاریخ کادیز در نوکمپ بود. تیمی که فصل گذشته در مجموع 4 امتیاز از بارسا گرفته بود و امسال هم زهر خود را ریخت و 4 امتیاز گرفت (بازی رفت بدون گل مساوی شده بود). بارسا از 4 دسامبر 2021 که در نوکمپ به بتیس 0-1 باخت، دیگر در لالیگا شکست نخورده بود ولی نوار 15 بازی بی شکستی امروز پاره شد. بارسا با یک بازی کمتر از رئال 15 امتیاز از این تیم پایین تر است و با امتیاز برابر با سویا و اتلتیکو در رده دوم قرار دارد. بازی عقب افتاده بارسا هفته بعد برابر رایو به انجام خواهد رسید. آبی اناری ها دیگر هیچ امیدی به قهرمانی لالیگا ندارند.

دیدگاه‌ها