کد خبر : 1820370 | 30 فروردين 1401 ساعت 01:59 | 92.6K بازدید | 46 دیدگاه

باید سهمیه بگیریم

ژاوی: چطور باختیم؟ بازی پنجشنبه جنگ تمام‌عیار است

ژاوی هرناندز از بازیکنانش خواست تا با فراموشی شکست امشب برابر کادیز، روی بازی پنجشنبه برابر سوسیداد تمرکز کنند.

ژاوی: چطور باختیم؟ بازی پنجشنبه جنگ تمام‌عیار است

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌دوم لالیگا، امشب تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 23:30 به وقت تهران میزبان کادیز بود و این بازی را با نتیجه 0-1 به میهمان رده هجدهمی خود باخت.

تک گل این بازی در دقیقه 48 توسط لوکاس پرز به ثمر رسید تا تیم کادیز، ششمین پیروزی فصلش را کسب کند و به لطف آن 31 امتیازی شود و دو پله در جدول صعود کند.

بارسا اما با قبول پنجمین باختش در این فصل لالیگا، دومین شکست خانگی متوالی‌اش بعد از باخت پنجشنبه شب برابر اینتراخت فرانکفورت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را هم متحمل شد.

1706971

 

این شکست بارسلونا را با 60 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول لالیگا نگه می‌دارد، هرچند کورسوی امید کاتالان‌ها برای رسیدن به رئال مادرید صدرنشین را عملاً نابود کرد.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با 75 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با یک بازی کمتر و 60 امتیاز دوم است و سویا با همین تعداد امتیاز از 32 بازی به خاطر نتیجه بازی مستقیم با بارسلونا در رده سوم قرار دارد.

1704883

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:«کادیز در دفاع بسیار خوب و فشرده بازی کرد و سازماندهی درستی داشتند. این باعث شد کار برای ما دشوار شود. باید بلند شد و با فراموشی این شکست و ریکاوری روحی، به بازی پنجشنبه برابر سوسیداد فکر کرد. هدف ما از ابتدا هم کسب سهمیه بود و این هدف دست نخورده مانده است. هفته‌ای بسیار بد برای همه ما بود و باید این روند را هر چه زودتر تغییر داد.»

ژاوی ادامه داد:«کادیز سه شانس واضح گلزنی داشت ولی ما بی نهایت شانس گلزنی داشتیم که می توانستیم به کمک آنها از بازی برنده خارج شویم. باید از خودمان به خاطر این شکست انتقاد و هر طور شده این روند منفی را عوض کنیم. پنجشنبه یک نبرد تمام عیار پیش رو داریم و باید برای برد بجنگیم و سه امتیاز را کسب کنیم.»

غیبت پدری:« قطعا غیبت بازیکنان موثرمان را حس کردیم ولی امشب آنقدر موقعیت داشتیم که حداقل بازنده نشویم. غیبت پدری نمی تواند توجیهی برای این شکست باشد. در فاز حمله خوب و موثر کار نکردیم و در خانه به گل نرسیدیم. طبیعی است که با این شرایط بازنده شوید.»

غیبت دو آتشه های پشت دروازه شمالی:«افسوس که امروز با ما نبودند. به آنها نیاز داشتیم و خواهیم داشت. امروز هواداران دیگری که در ورزشگاه بودند، به خوبی حمایت کردند.»

دیدگاه‌ها