کد خبر : 1820371 | 30 فروردين 1401 ساعت 02:03 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

با کسب سومین پیروزی پیاپی؛

الدحیل اولین تیم 9 امتیازی گروه سپاهان

شاگردان هرنان کرسپو موفق شدند با نتیجه‌ پر گل سه بر صفر تیم فوتبال پاختاکور را شکست دهند.

الدحیل اولین تیم 9 امتیازی گروه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل که در دور رفت موفق شده بود با نتیجه سه بر دو پاختاکور ازبکستان را از پیش رو بردارد، در دیدار برگشت که بلافاصله در چارچوب دور چهارم مسابقات گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، موفق شد نتیجه‌ای خیره کننده بگیرد و پاختاکور را با سه گل از پیش رو بردارد.

هر سه گل الدحیل را در بازی رفت ادمیلسون جونیور به ثمر رسانده بود و اگرچه این بازیکن نتوانست در دیدار برگشت گلزنی کند ولی دو بار در دقایق 32 نیمه اول و 47 موفق شد برای بسام الراوی و سپس معز علی موقعیت گلزنی ایجاد کند. دیگر گل شاگردان هرنان کرسپو نیز در وقت های اضافی نیمه اول توسط اولونگا به ثمر رسید؛ مهاجم کنیایی ای که در مصاف با سپاهان هم تک گل این تیم را به ثمر رسانده بود.

با این نتیجه الدحیل به اولین تیم 9 امتیازی گروه چهارم تبدیل شد و در حالی که سپاهان نیز در ابتدای نیمه دوم با یک گل از حریفش التعاون عقب افتاده است، در صورت حفظ همین نتیجه، نماینده عربستان نیز 9 امتیازی خواهد شد.

الدحیل کارش را در مسابقات با شکست یک بر صفر مقابل التعاون آغاز کرد ولی در سه دیدار بعدی که به ترتیب مقابل سپاهان و دو بار پاختاکور برگزار شد، به سه پیروزی روحیه بخش دست پیدا کرد که شاگردان کرسپو را امیدوار به کسب رتبه اول گروه و صعود مستقیم به مرحله پلی آف کرده است.

دیدگاه‌ها