کد خبر : 1820394 | 30 فروردين 1401 ساعت 09:20 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید مورینیو از داور دیدار ناپولی-رم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل ناپولی، به شدت از داوران بازی انتقاد کرد.

انتقاد شدید مورینیو از داور دیدار ناپولی-رم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در خانه ناپولی برگزار شد، ابتدا این تیم میزبان بود که با گل دقیقه 11 لورنزو اینسینیه پیش افتاد؛ گلی که بعد از استفاده داور از VAR و اعلام پنالتی به سود ناپلی‌ها به ثمر رسید.
در یک صحنه هم رمی ها معتقد بودند که باید خطای پنالتی الکس مرت روی نیکولو زانیولو اعلام می شد اما داور چنین اعتقادی نداشت و در نهایت ستاره رم را به دلیل توهین با کارت زرد جریمه کرد.
ولی سرانجام شاگردان مورینیو توسط استفن الشعراوی به گل رسیدند تا بازی با تساوی به پایان برسد.
مورینیو در پایان بازی گفت:" من شادی کردم زیرا در طول بازی به نظر می رسید که گرفتن یک نتیجه خوب از اینجا غیرممکن است. 
این به خاطر خوب بازی نکردن تیم من نبود زیرا ما خوب بازی کردیم و در جریان بازی بهتر هم شدیم اما این احساس را داشتیم که کار دشوار است، اگر نگوییم غیرممکن که اینجا را با نتیجه خوب ترک کنیم.
به همین دلیل من این یک امتیاز را جشن گرفتم اما با نگاه به آنچه در رختکن دیدم و شنیدم و دلیل شادی ام، اینکار غیرممکن به نظر می رسید. 
تیم من امشب فوق العاده بود. بعد از دیدار پنج شنبه شب در لیگ کنفرانس، این بازی مانند بالا رفتن از اورست بود اما با کیفیت فوق العاده، شخصیت و آمادگی خارق العاده و قدرت ذهنی، ما بازی مان را انجام دادیم. ما می خواستیم به چیزهای بیشتری دست پیدا کنیم اما به آنچه ممکن بود دست پیدا کردیم.

1706948

 من به این بچه ها افتخار می کنم. تیم هایی هستند که برای فتح اسکودتو رقابت می کنند که ما بین آنها نیستیم اما ما هنوز این حق را داریم که بازی کنیم و به دنبال پیروزی باشیم. امروز به نظر می رسید که ما این حق را نداریم که برای پیروزی بازی کنیم. 
من چیزی خواندم که شخصی صاحب مسئولیت گفته بود که سرنوشت لیگ با اشتباهات داوران علیه سه تیمی که برای قهرمانی می جنگند، تعیین می شود. من می گویم که سرنوشت لیگ همچنین با اشتباهاتی که به سود این تیم ها رقم می خورد، مشخص می شود. 
امروز برای ما غیرممکن بود که در این دیدار پیروز شویم. نمی خواهم چیز بیشتری بگویم اما آقای دی پائولو (داور VAR)، از دی بلو (داور وسط) حرف نمی زنم... در لحظاتی از اینکه کنار زمین هستم، احساس شرمندگی می کردم."
مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا صحنه خاصی مدنظرش است، گفت:" می خواهید دو، سه یا صحنه های بیشتری را بگویم؟ من به سه صحنه اشاره می کنم. اول کارت قرمز برای زانولی؛ در هر لیگی در دنیا، زانولی در نیمه اول باید دومین کارت زردش را دریافت می کرد. 
دوم پنالتی گرفته نشده برای زانیولو. بله، دروازه بان اول توپ را زد اما در حالی که توپ هنوز در دسترس بود، زانیولو سرنگون شد. صحنه های بیشتری وجود داشت اما به همین ها اکتفا می کنم."
 

دیدگاه‌ها