کد خبر : 1820400 | 30 فروردين 1401 ساعت 10:44 | 95.3K بازدید | 31 دیدگاه

واکنش‌ها به شکست بارسا؛ این کاره نیستی آقای ژاوی!

شکست شب گذشته بارسلونا برابر کادیز باعث شد تا ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، با واکنش‌هایی روبرو شود.

واکنش‌ها به شکست بارسا؛ این کاره نیستی آقای ژاوی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به مصاف کادیز رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
این دومین شکست پیاپی بارسلونا در یک هفته اخیر در نوکمپ به حساب می‌آمد. آنها پنج‌شنبه شب نیز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان اینتراخت فرانکفورت بودند و با قبول شکست 2-3 از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند. 
شکست شب گذشته برابر تیم قعر جدولی کادیز باعث شد که اختلاف امتیاز بارسلونا با رئال مادرید به 15 امتیاز برسد. هرچند این تیم یک بازی کمتر از رقیب انجام داده اما حالا قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل بیش از هر زمان دیگری مسجل به نظر می‌رسد. 
بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پس از بازی شب گذشته به انتقاد از عملکرد ژاوی روی نیمکت بارسلونا پرداختند و او را با رونالد کومان، سرمربی سابق بارسا، مقایسه کردند. 

یکی از کاربران درباره آمار بارسا از زمان حضور این مربی جوان روی نیمکت این تیم نوشت:«بارسلونا 12 امتیاز از رئال مادرید عقب بود، آنها ژاوی را به خدمت گرفتند. از آن زمان تا به حال بازیکنانی چون فران تورس، آداما، اوبامیانگ و سایر بازیکنان تراز اول را خریداری کردند. فوتبال زیبا با سبک کرویف را ارائه کردند و پس از همه این اتفاقات، حالا بارسا 15 امتیاز از رئال مادرید عقب است. این تاثیر ژاوی است.»

 

1698748


کاربر دیگری با اشاره به خوشحالی بارسا از پیروزی برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی برگشت در برنابئو نوشت:«بارسلونا 12 امتیاز از رئال عقب بود. آنها ژاوی را به خدمت گرفتند و جام «ما رئال را 0-4 شکست دادیم» بالای سر بردند. حالا آنها 15 امتیاز از رئال عقب هستند.»

یکی از کاربران با مقایسه عملکرد زیدان و ژاوی اظهار داشت:«وقتی زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در میانه فصل انتخاب شد، توانست قهرمان لیگ قهرمانان همان فصل و دو فصل بعد شود. بارسلونای ژاوی حالا در طول یک فصل دو بار از اروپا حذف شده است.»
یکی دیگر از کاربران توییتر نیز با اشاره به عملکرد ضعیف فران تورس اظهار داشت:«در روز انتقاد از ژاوی باید این سوال را مطرح کنیم که چرا فران تورس هر بازی در ترکیب اصلی بارسلونا قرار دارد؟»
با این حال برخی از کاربران و هواداران بارسلونا نیز سعی کردند نسبت به هجمه ایجاد شده علیه سرمربی تیم‌شان واکنش نشان دهند و از ژاوی حمایت کنند. 
یکی از آنها در این باره نوشت:«یک شکست پس از سه ماه (در لالیگا) رقم خورد و حالا بعضی از افراد علیه ژاوی موضع گرفته‌اند. چنین چیزی باورکردنی نیست.»

دیدگاه‌ها