کد خبر : 1820477 | 30 فروردين 1401 ساعت 18:13 | 6.6K بازدید | 8 دیدگاه

بازی سختی در پیش داریم؛

آلگری: قهرمانی در کوپا انگار موفقیت خاصی نیست!

مکس آلگری، سرمربی باتجربه و ایتالیایی یوونتوس در مورد اهداف تیمش تا پایان این فصل صحبت کرده است.

آلگری: قهرمانی در کوپا انگار موفقیت خاصی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، کوپا ایتالیا آخرین شانس یوونتوس برای بردن یک جام در این فصل است و آنها در آستانه رسیدن به فینال قرار دارند. بیانکونری فردا شب و پس از پیروزی 1-0 در بازی رفت ماه گذشته در فلورانس، در خانه خود میزبان فیورنتینا خواهد بود. مکس آلگری، سرمربی یوونتوس این دیدار را دشوار توصیف کرده و تاکید کرد بازیکنان ترکیب ثابت باید با سرعت بالایی در مقابل بازیکنان فیورنتینا حاضر شوند.

مکس آلگری گفت: "فردا شب بازی سختی در انتظار یوونتوس خواهد بود، فیورنتینا نمایش خوبی داشته و من معتقدم وینچنزو ایتالیانو عملکرد مناسبی روی نیمکت این تیم داشته است. شرایط در دیدار فردا شب با بازی رفت متفاوت خواهد بود. تعویض‌ها مهم هستند و بازیکنان ترکیب اصلی باید سرعت بالایی داشته باشند. 

1704127

فیورنتینا در 60 الی 70 دقیقه ابتدایی با ریتم بالایی بازی می‌کند، بنابراین باید هم سطح آنها ظاهر شویم. آنها مهارت‌های بالایی داشته و در فرم خوب خود هستند. لئوناردو بونوچی و ماتیا پرین در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت، اما من بعد از تمرین فردا درباره ترکیب تیم تصمیم می‌گیرم.

همیشه اگر در کوپا ایتالیا قهرمان شوید انگار موفقیت خاصی به حساب نمی‌آید، اما اگر قهرمان نشوید انگار ناکام بوده‌اید. در سری آ یوونتوس باید به پایان دادن فصل در جمع چهار تیم برتر فکر کند و باید از برتری خود محافظت کنیم. 

من دوست ندارم زیاد صحبت کنم و دیگران این کار را بیشتر دوست دارند. من معتقدم باید متمرکز باشیم، اما انتقاد خوب است و انگیزه بیشتری به تیم می‌دهد. ما می‌دانیم که چگونه کار می‌کنیم تا به اهداف خود برسیم. گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و ما نیازی به تغییر روش کار نداریم، بلکه باید عملکرد تیم و البته به‌صورت انفرادی شرایط بازیکنان را ارزیابی کنیم."

دیدگاه‌ها