کد خبر : 1820478 | 30 فروردين 1401 ساعت 18:13 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

صعود به فینال تقدیم به تماشاگرانِ منتظر(عکس)

اعضای تیم آلومینیوم راهیابی به فینال جام حذفی را به تماشاگران اراکی تقدیم کردند.

به گزارش ورزش سه"، پس از اینکه سوت پایان مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر به صدا درآمد و شاگردان سید‌مهدی رحمتی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر و‌ راهیابی به فینال جام حذفی شدند، بازیکنان این تیم برد را به هواداران حاضر در ورزشگاه هدیه دادند و ‌خوشحالی خود را با آنها تقسیم کردند.

1707178

هواداران آلومینیوم اراک در شرایطی دیروز وارد ورزشگاه امام خمینی(ره) شدند و استقبال ویژه‌ای از دیدار برابر خلیج فارس ماهشهر داشتند که طی دو سال اخیر و پس از صعودشان به لیگ برتر تجربه تماشای بازی‌های خانگی را نداشتند؛ دیروز این طلسم و چشم انتظاری همراه با یک اتفاق خوب برای آنها شکسته شد.

تماشاگران آلومینیوم اراک که درجریان دیدار برابر خلیج فارس ماهشهر حمایت ویژه‌ای از بازیکنان این تیم داشتند و ۹۰ دقیقه به تشویق تیم خود پرداختند، در پایان مسابقه به جشن و پایکوبی پرداختند و روی سکوها آتش‌بازی کردند تا به این شکل خوشحالی خود را ‌‌به‌خاطر رسیدن به فینال جام حذفی به‌نمایش بگذارند.

مربیان، بازیکنان و سایر اعضای تیم آلومینیوم اراک نیز در پایان بازی و قطعی شدن صعودشان به فینال، پس از اینکه در زمین مسابقه به خوشحالی پرداختند، دست در دست یکدیگر به سمت تماشاگران پرشور روی سکوهای ورزشگاه امام خمینی(ره) رفتند، همراه با آنها به خوشحالی پرداختند و عکس یادگاری گرفتند.

1707179
1707180

دیدگاه‌ها