کد خبر : 1820493 | 30 فروردين 1401 ساعت 20:06 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

قهرمان شوم تا بمانی؛

خطر اخراج پیش روی سرمربی یوونتوس

مکس آلگری در دومین دوره حضور خود در باشگاه یوونتوس چندان رضایت بخش عمل نکرده است.

خطر اخراج پیش روی سرمربی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تابستان سال گذشته قراردادی چهار ساله با ارزش هفت 7 میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش با یوونتوس امضا کرده و دوباره و بعد از دو فصل، هدایت این تیم را بر عهده گرفت. مکس آلگری در بین سال‌های 2014 تا 2019 و در اولین دوره حضورش در این باشگاه 11 جام کسب کرده و آماری فوق العاده داشت، اما نتایج این فصل اصلا مورد انتظار هواداران و مدیریت باشگاه نبوده است.

یوونتوس ابتدای سال در فینال سوپرجام مقابل اینتر مغلوب شده، با شکست سنگین در خانه مقابل ویارئال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و در طول فصل هرگز در کورس قهرمانی در سری‌آ حضور نداشت. آخرین شانس برای بردن یک جام در این فصل، رقابت‌های جام حذفی است، اما آنها باید در بازی برگشت مقابل فیورنتینا نتیجه گرفته و به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کنند. 

1698776

البته یوونتوس در بازی رفت در فلورانس در ماه گذشته با نتیجه 1-0 پیروز شده و از شانس بالایی برای راهیابی به فینال برخوردار است. مکس آلگری در اولین دوره خود در این باشگاه حداقل دو جام در هر فصل به‌دست آورد و آخرین سال بدون جام یوونتوس به فصل 11-2010 تحت هدایت لوئیجی دل‌نری باز می‌گردد.

مدیران یوونتوس از نتایج این فصل ناراضی هستند و عملکرد و روند پیشرفت بازیکنان نیز چندان رضایت بخش نبوده است. البته آندره‌آ آنیلی به اخراج این سرمربی 54 ساله فکر نمی‌کند، اما ناکامی احتمالی در جام حذفی می‌تواند شرایط را در هفته‌های آینده برای مکس آلگری دشوار سازد. یوونتوس در صورت راهیابی به فینال با برنده دیدار میلان و اینتر روبه‌رو خواهد شد.

دیدگاه‌ها