کد خبر : 1820500 | 30 فروردين 1401 ساعت 20:45 | 28.4K بازدید | 9 دیدگاه

فحاشی آلبا به بازیکنان کادیز؛ کی هستین شما؟ (عکس)

جوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا‌ در جریان دیدار دیشب برابر کادیز بسیار عصبانی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته برابر کادیز شکست خورد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در این فصل به کمترین حد ممکن برسد. بازیکنان کادیز بعد از گلی که به ثمر رساندند تمام توان خود را برای حفظ آن به‌کار گرفته و از طرف دیگر بارسایی‌ها نیز بسیار عصبی بودند و همین مسئله باعث شده بود شرایط پر تنشی رقم بخورد.

در یک صحنه از این بازی عثمان دمبله روی بازیکن کادیز یعنی آلخو مرتکب خطا می‌شود و این مسئله از چشم داور بازی دور نمی‌ماند. در این هنگام جوردی آلبا که از تصمیم داور عصبانی به نظر می‌رسید اعتراض خود را اعلام کرد. در این بین ژوزه ماری، دیگر بازیکن کادیز نیز به این درگیری ورود کرد.

دخالت ماری باعث شد که عصبانیت مدافع بارسلونا افزایش پیدا کند و حالا دوربین‌های تلویزیونی صحنه‌ای را شکار کرده‌اند که در آن جوردی آلبا خطاب به بازیکن حریف می‌گوید: "پسر عوضی"

این پایان عصبانیت مدافع بارسلونا نبوده و در یک صحنه دیگر او سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند. جایی که آلبا خطاب به مدافع کادیز یعنی آلفونسو اسپینو می‌گوید: "تو کی هستی؟"

1707206

همچنین در لحظات پایانی بازی بدون اینکه توپی در کار باشد، جوردی آلبا خطای شدیدی را روی پای ایوان آلخو انجام می‌دهد. البته در این صحنه برخوردی ایجاد نشد اما خطای آلبا به اندازه کافی خطرناک بود.

با تمام این اتفاقات که جوردی آلبا در بازی شب گذشته رقم زد می‌توان گفت که داور با او مهربان بود که کارت زرد دوم را به این ستاره بارسلونا نشان نداد. البته آلبا هیچ بی‌احترامی خاصی به داور مسابقه انجام نداد اما در طول بازی چند بار به بازیکنان کادیز بی احترامی کرد.

دیدگاه‌ها