کد خبر : 1820513 | 30 فروردين 1401 ساعت 22:42 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره محبوب اینتری‌ها مهمان ویژه دربی میلان

آدریانو، ستاره برزیلی و سابق اینتر، از نزدیک دیدار امشب این تیم مقابل میلان در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را تماشا خواهد کرد.

ستاره محبوب اینتری‌ها مهمان ویژه دربی میلان

به گزارش "ورزش سه"، از ساعتی دیگر دو تیم اینتر و میلان در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و برنده این بازی راهی فینال خواهد شد. همچنین یوونتوس و فیورنتینا فردا شب دیگر دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا را برگزار خواهند کرد تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

رقابت فوق العاده‌ای که بین دو تیم شهر میلان برای قهرمانی در مسابقات سری آ وجود دارد، باعث شده که حساسیت بازی امشب که در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود افزایش پیدا کند. تا جایی که حتی تمام بلیت‌های بازی به فروش رفته و دربی امشب دل مادونینا در ورزشگاه کاملاً پر سن سیرو برگزار خواهد شد.

1707228

یک نکته جالب در رابطه با بازی امشب وجود دارد و آن هم به مهمان ویژه آن برمی‌گردد؛ جایی که قرار است ستاره سابق و برزیلی نراتزوری یعنی آدریانو از نزدیک دیدار این تیم برابر میلان را تماشا کند. آدریانو همچنین در مصاحبه‌ای پیش از این بازی گفت: "بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای من به اینتر گره خورده است؛ بازی‌ها، گل‌ها، احساسات.
اما چیزی که هنوز با خودم حمل می‌کنم این است که وقتی سرود آنها را می‌شنوم احساس خاصی به من دست می‌دهد. ‌هواداران اینتر همیشه به من احساس خاصی القا کرده‌اند."

دیدگاه‌ها