کد خبر : 1820536 | 31 فروردين 1401 ساعت 00:07 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

مس در لیگ یک بازی نکرد، برنده شد!

مس کرمان با وجود واگذار کردن نتیجه مقابل نساجی، شرایط خوبی در لیگ یک پیدا کرد.

مس در لیگ یک بازی نکرد، برنده شد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرزاد حسین‌خانی در حالی امشب بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی را در پایان ۱۲۰ دقیقه و با یک ضربه پنالتی واگذار کردند که با تیم دوم خود وارد این مسابقه شده بودند و با این وجود نمایش شایسته‌ای برابر تیم شمالی ارائه دادند.

مس کرمان که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر خیبر خرم‌آباد و در بازی امشب مقابل نساجی با نفرات دوم خود وارد مسابقه شده بود، نتیجه را در دیدار نیمه نهایی واگذار کرد ولی با این وجود نتایج مطلوبی برای آنها در این هفته لیگ دسته اول فوتبال رقم خورد.

در مسابقات هفته بیست و ششم لیگ یک، تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان که به‌ترتیب در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند، در دیدارهای مجزا برابر حریفان خود به تساوی رضایت دادند که این نتایج، اتفاق مطلوبی برای مس کرمان بود.

علاوه بر این، در تقابل حساس تیم‌های سوم و چهارم جدول بین آرمان گهر و خیبر خرم‌آباد، تیم سیرجانی توانست به پیروزی دست پیدا کند و ۴۶ امتیازی شود که این نتیجه هم به نسبت برای مس کرمان مطلوب بود.

حالا مس کرمان که نمایش شایسته و قابل تقدیری با تیم دوم خود در رقابت‌های جام حذفی داشت، با یک مسابقه معوقه نسبت به حریفان خود که باید مقابل ملوان انزلی صدرنشین انجام بدهد، فاصله ۵ امتیازی با آرمان‌گهر سیرجان رده دومی و ۹ امتیازی با خیبر خرم‌آباد رده چهارمی دارد که این اتفاق به سود آنها بوده تا بتوانند شرایط بهتری برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها