کد خبر : 1820551 | 31 فروردين 1401 ساعت 01:52 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

لائوتارو، ستاره اول شب درخشان اینتر (عکس)

لائوتارو مارتینز ستاره اول دربی دلامادونینا بود و توانست با یک سوپرگل و یک گل چیپ، تیمش را راهی دیدار فینال جام حذفی ایتالیا کند.

به گزارش "ورزش سه"، تاریخ به شکل عجیبی برای لائوتارو مارتینز و اینتر تکرار شد. پیروزی با 3 گل برابر تیم همشهری و در استادیوم جوزپه مه آتزا آن هم در شبی که التورو آرژانتینی موفق به دبل برابر روسونری شده است. اتفاقاتی که در دیدار برگشت فصل گذشته نیز رخ داده بود تا در انتهای آن فصل شاگردان آنتونیو کونتو جام قهرمانی سری آ را بالای سر ببرند.

دیدار برگشت دربی دلامادونینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا برای اینتر به بهترین شکل ممکن آغاز و با شیرینی فوق العاده ای به پایان رسید. ستاره آرژانتینی اینتر که همواره مورد انتقادات هواداران این تیم قرار می‌گیرد، بازی را طوفانی آغاز کرد.

لائوتارو مارتینز در مقطعی از فصل در 9 دیدار متوالی برای اینتر و تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی نشد و همین مسئله باعث افزایش فشارها روی او شده بود. باز کردن دروازه ناپولی سبب شد تا او  یک بار دیگر به روند گلزنی هایش بازگردد و پس از آن، التورو در دیدارهای مهم و حساسی برای نراتزوری گلزنی کرد و در دربی سه شنبه شب نیز یک گل استثنایی را وارد دروازه مارک مانیان کرد.

اینتر در شرایطی به مصاف میلان رفته بود که تساوی بدون گل در بازی رفت آنها را مجبور کرد که برای حضور در دیدار فینال، به دنبال پیروزی برابر رقیب مستقیم خود در سری آ باشند. اتفاقی که خیلی زود نیز به آن دست یافتند. ارسال متئو دارمیانی که جانشین دنزل دومفرایس شده بود، به بهترین شکل ممکن برای اینتر نتیجه داد.

سانتر این بازیکن در شبی که کمتر کسی انتظار فیکس بودنش را داشت، حوالی نقطه پنالتی به لائوتارو رسید و این بازیکن با شلیکی سر ضرب و استثنایی توپ را به تور دروازه میلان چسباند، کاری از دستان مانیان نیز ساخته نبود و این ضربه روی پا و دیدنی ستاره آرژانتینی اینتر را پیش انداخت.

1707361

ضربه مهار نشدنی التورو ورزشگاه سن سیرو را منفجر کرد تا اینتر خیلی زود و در دقیقه 4 به گل نخست دست یابد. در شب درخشش این بازیکن، اینتر درست در لحظاتی که تحت فشار شدیدترین حملات میلان قرار داشت، به گل دوم رسید.

پاس دیدنی هموطن او یعنی خوآکین کوره‌آ به لائوتارو مارتینز رسید و او در موقعیت تک به تک با سنگربان میلان و با ضربه ای چیپ، توپ را به تور دروازه چسباند و اینتر را دو بر صفر پیش انداخت تا به نوعی در همان نیمه نخست کار شاگردان پیولی تمام شود.

1707351

اینتر در نیمه دوم توسط گوزنس به گل رسید اما ستاره این میدان کسی نبود جز لائوتارو مارتینز که توانست با دو گل فردی و دیدنی علل الخصوص گل اول که به شکلی استثنایی وارد دروازه میلان شد، تیمش را راهی دیدار فینال کوپا ایتالیا کند.

دیدگاه‌ها