کد خبر : 1820552 | 31 فروردين 1401 ساعت 01:40 | 32.5K بازدید | 5 دیدگاه

السد ژاوی را فریاد می‌زند

السد قهرمان قطر امشب در لیگ قهرمانان با سه گل مغلوب الوحدات اردن شد تا یک شگفتی دیگر در این مسابقات به ثبت برسد.

به گزارش "ورزش سه" وقتی ژاوی السد را به مقصد بارسلونا ترک کرد، با حضور خاوی گارسیا روی نیمکت نماینده قطر، هواداران این تیم تا حدود زیادی از حفظ دستاورد‌های السد با ژاوی و حتی پرکردن ویترین باشگاه با جام‌های دیگر خیالشان راحت شد. در ابتدا اوضاع خوب پیش رفت و گارسیا هم توانست در ادامه روند فوق‌العاده ژاوی، السد را قهرمان لیگ ستارگان کند.
اما خیلی زود و در فینال امیرکاپ، الدحیل قدرتمند نسخه این تیم را پیچید تا یک جام از کف این تیم برود.

1707362
با توجه به قطعی شدن قهرمانی در لیگ ستارگان و حذف نماینده‌های باسابقه ایران در آسیا، انتظار می‌رفت السد در این تورنمنت با تمام قوا حاضر شود و برای آزمودن بختش در امر قهرمانی حسابی تلاش کند.
اما در عین ناباوری السد تا پایان هفته چهارم مرحله گروهی یکی از ضعیف‌ترین مقاطع فصل‌های اخیرش را پشت‌سر می‌گذارد. آنها در ۴ مسابقه لیگ قهرمانان آسیا،  دو شکست، یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده‌اند و تا اینجای بازی‌ها، در رده سوم جدول گروه E قرار گرفته اند.
اتفاقی که احتمالا به مثابه حذف این تیم در همین دور از رقابت‌ها باشد.
شاید ژاوی با ثبت دو حذف در تورنمنت‌های اروپایی تا حدودی اوضاعش را متزلزل کرده است، اما بی‌گمان هواداران السد هرگز نمی‌توانند ژاوی را فراموش کنند و همین امر هم شاید یکی از دلایلی باشد که خاوی گارسیا هرچه کند، به چشم نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها