کد خبر : 1820554 | 31 فروردين 1401 ساعت 02:02 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

آفسایدی که امیدهای میلان را از بین برد (عکس)

در شرایطی که میلان با گل اسماعیل بن ناصر امیدوار به بازگشت برابر اینتر بود، اما حضور بدموقع کالولو در مسیر دید هندانوویچ باعث شد تا ماریانی گل روسونری را آفساید اعلام کند.

به گزارش "ورزش سه"، بیست دقیقه پایانی دیدار میلان و اینتر می توانست بسیار جذاب تر دنبال شود به شرطی که پیر کالولو در مسیر شوت محکم و سرکش براهیم دیاز قرار نمی گرفت اما میلانی ها در این زمینه نیز بسیار بدشانس بودند چرا که گل این تیم توسط داور مسابقه رد شد.

در دقایقی که اینتر به دنبال حفظ برتری دو گله خود بود، شاگردان پیولی فشار خود برای رسیدن به جبران گل های خورده را به حداکثر رسانده بودند و حتی موفق به جبران یکی از گل ها نیز شدند. گل زیبایی که از روی یک ضربه کرنر به دست آمد.

ارسال کرنر تئو هرناندز از سمت چپ میلان درون محوطه جریمه به سینه توموری برخورد کرد و توپ پشت محوطه هجده قدم به بن ناصر رسید. شوت محکم و سرکش این بازیکن با عبور از میان بازیکنان دو تیم به تور دروازه اینتر بوسه زد و میلانی ها اختلاف را به یک گل رساندند.

در ابتدا اینتری ها اعتقاد داشتند که توپ به دست توموری برخورد کرده اما مرور صحنه های آهسته نشان می داد که این اتفاق رخ نداده و توپ به سینه مدافع روسونری برخورد کرده و حتی مائوریزیو ماریانی داور مسابقه نیز به کنار خط آمد و خطاب به اینزاگی سرمربی اینتر اعلام کرد که توپ به سینه توموری برخورد کرده و خطای هندی در کار نیست.

پس از این صحنه بود که اتاق VAR داور مسابقه را برای بررسی اتفاق دیگری به کنار زمین فراخواند. هنگامی که بن ناصر به توپ ضربه زد، کالولو در مسیر دید هندانوویچ قرار داشت و دید گلر اینتر را کور کرده بود و از آنجایی که این بازیکن فرانسوی در موقعیت آفساید قرار داشت، ماریانی چند دقیقه ای را کنار زمین مشغول بررسی صحنه شد که آیا گل را مردود کند یا خیر.

1707367
1707368

در نهایت داور مسابقه پس از بررسی چندباره صحنه گل میلان از زوایای مختلف و با تشخیص اینکه کالولو دید سمیر هندانوویچ را گرفته، در تصمیمی که شاید سختگیرانه هم بود، گل زیبای میلان و بن ناصر را مردود اعلام کرد تا امیدهای پیولی برای بازگشت به بازی از بین برود.

1707366

در ادامه میلان نه تنها قادر به جبران گل های خورده نبود بلکه گل سوم را نیز دریافت کرد تا روسونری با شکستی سنگین برابر همشهری و رقیب دیرینه، از دور رقابت ها کنار رفته و اینتر راهی دیدار فینال شود.

دیدگاه‌ها