کد خبر : 1820558 | 31 فروردين 1401 ساعت 09:23 | 29.2K بازدید | 9 دیدگاه

کلوپ: برای تحقیر یونایتد به اینجا نیامده‌ام

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از واکنش هواداران حاضر در آنفیلد و ادای احترام به کریستیانو رونالدو تقدیر کرد.

کلوپ: برای تحقیر یونایتد به اینجا نیامده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته دیدار عقب افتاده خود در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر برابر منچستریونایتد را برگزار کرد و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
دو گل از محمد صلاح به همراه یک گل از سادیو مانه و لوییس دیاز باعث شد که شاگردان رالف رانگنیک حرفی برای زدن در میدان نداشته باشند و آن‌ها با قدرت به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کنند. 
کلوپ پس از بازی به خبرنگاران گفت:«ما بازی را خوب شروع کردیم و خوب به پایان رساندیم. در طول بازی باید با سیستم پرس سنگین و از جلوی حریف، ترکیب متفاوت و سازماندهی آنها سازگار می‌شدیم. ما در نیمه اول به وضوح بهتر بودیم. سپس توانستیم ثبات تیم را حفظ کنیم. آنها در نیمه دوم به ما فشار آوردند اما در نهایت توانستیم بار دیگر شرایط را تغییر دهیم. بنابراین امروز واقعا عملکرد بسیار خوبی داشتیم.»
این مربی آلمانی با اشاره به واکنش آنفیلد به غیبت رونالدو اظهار داشت:«لحظه منتخب من از این بازی با وجود عملکرد و نتیجه خوب، دقیقه هفتم بود که هواداران ما کلاس و شخصیت خودشان را نشان دادند. تمام ورزشگاه شخصیتی عالی را به نمایش گذاشت. از لحظه اول که این خبر را شنیدم می‌دانستم چون چیزهای بسیار مهم‌تری از فوتبال در زندگی هست. ما برای کریستیانو و خانواده‌اش بسیار متاسف هستیم. این لحظه منتخب من از این بازی بود. البته که لحظات فوتبالی آن نیز بسیار درخشان بودند.»

 

1707384


سرمربی لیورپول با اشاره به عملکرد خوب بازیکنانش در خط حمله اضافه کرد:«محمد دو گل زد و پاس گل اول را ارسال کرد. لوییس هم روی پاس محمد گل زد و پاس گل سادیو مانه را ارسال کرد. دیوگو به زمین آمد و پاس گل دوم محمد را فرستاد و باید بگویم که شرایط نمی‌توانست بهتر از این پیش برود.»
او درباره نمایش خوب سایر بازیکنان لیورپول در این بازی ادامه داد:«تیاگو بازی بسیار خوبی ارائه کرد. کیفیت او همین است. مشخصا هر کیفیتی مسئولیتی هم به دنبال دارد، بنابراین اگر شما بازیکن خوبی هستید باید خوب هم بازی کنید. این کاری است که او امشب انجام داد. از نظر فوتبالی همه در زمین خوب بودند و جای انتقادی نیست. امشب شب بسیار خوبی برای ما بود اما نباید به چنین نتایجی تکیه کرد.»
کلوپ درباره لحظات خطرناکی که یونایتد روی دروازه این تیم ایجاد کرد گفت:«من واقعا در تمام لحظاتی که ما پرس خوبی روی آنها داشتیم به خوبی این را دیدم که شرایط حمله و آفساید ایجاد می‌شد اما در بعضی صحنه‌ها مانند زمانی که رشفورد توپ را به پشت خط دفاعی انداخت و رابرتسون آن را دور کرد، ممکن بود که ما ضربه بیشتری بخوریم. فکر می‌کنم اگر پرس بلافاصله پس از لو رفتن توپ را در دستور کار نداشتیم یونایتد می‌توانست بسیار بهتر ظاهر شود اما ما خیلی خوب بودیم و آنها فرصتی برای این کار نداشتند.»
او در پاسخ به این سوال که چه حسی از زدن 9 گل به یونایتد در لیگ برتر دارد اظهار داشت:«من برای تحقیر حریفان اینجا نیستم. ما کاری را انجام دادیم که باید و در دو دیدار پیروز شدیم. یونایتد مشخصا در شرایط سختی است. آنها امشب بدون هافبک‌های میانی بازی کردند. بنابراین وقتی در شرایط سختی هستید، مشکلات بیشتری هم برای شما ایجاد می‌شود. بازی برابر ما چه در دربی چه در هر دیدار دیگری آسان نیست. بنابراین من علاقه‌ای به این نتیجه 0-9 ندارم. این چیزی است که مربوط به هواداران است. اگر می‌خواهند آن را جشن بگیرند می‌توانند اما به من مربوط نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها