کد خبر : 1820559 | 31 فروردين 1401 ساعت 09:42 | 18.6K بازدید | 17 دیدگاه

رانگنیک: یونایتد توانایی مقابله با لیورپول را ندارد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش شرایط کافی برای رویارویی با لیورپول را ندارد.

رانگنیک: یونایتد توانایی مقابله با لیورپول را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته برای برگزاری بازی معوقه هفته سی‌ام لیگ برتر راهی آنفیلد شد و در نهایت با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که آنها در دیدار رفت نیز با پنج گل برابر این رقیب سنتی شکست خورده بودند تا فاجعه فصل جاری برای این تیم و هوادارانش تکمیل شده باشد. 
رانگینک پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«از نیمه اول بسیار بسیار ناامید هستم. گلی که پس از شش دقیقه خوردیم در برنامه ما برای بازی جایی نداشت. این که تا آن اندازه جلو بکشیم و فضای زیادی را برای یکی از قدرتمندترین تیم‌ها ایجاد کنیم واقعا مضحک بود و ما نباید چنین کاری را انجام می‌دادیم. سپس مصدومیت پوگبا پیش آمد. ما بازیکنانی که به صورت ذاتی توانایی بازپس‌گیری توپ را داشته باشند نداریم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که با دفاع پنج نفره به بازی ادامه دهیم.»
این مربی آلمانی درباره تغییر تاکتیک تیمش در نیمه دوم اظهار داشت:«مجبور شدیم شرایط را بین دو نیمه تغییر دهیم و فکر می‌کنم در 25 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بهتر بودیم. با این حال نتوانستیم از فرصت‌هایی که در نیمه زمین آنها داشتیم استفاده کنیم. حداقل توانستیم 25 دقیقه بازی را باز نگه داریم و در نهایت گل سوم آنها بود که امیدهای ما را از بین برد و باعث شد که بازی برای ما تمام شود.»
او در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت پوگبا گفت:«ماهیچه ران او دچار کشیدگی شده است. اینطور که در حال حاضر مشخص است، این مصدومیت شبیه مصدومیت فرد نیست که در عرض یک هفته برطرف شود. من نگران این موضوع هستم که پل برای بازی با آرسنال یا چلسی در دسترس نباشد.»

 

1707386


سرمربی موقت یونایتد با اشاره به فرصت‌های از دست رفته تیمش اضافه کرد:«اگر یک گل زده بودیم شرایط بازی تغییر می‌کرد اما نزدیم. همانطور که گفتیم فرصت این کار را نداشتیم اما نتوانستیم ضربه پایانی را بزنیم و گل سوم باعث شد که فشار بیشتری به ما وارد شود. ارسال پاس کوتاه ده یا دوازه متری به الانگا منطقی نیست. همه می‌دانند که تخصص او توپ‌های پشت خط دفاعی است. گل آنها شبیه به گلی بود که از اورتون دریافت کردیم و شش ثانیه بعد توپ در دروازه ما بود.»
رانگینک با انتقاد از شرایط بازیکنان یونایتد ادامه داد:«آنها یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستند و ما به اندازه کافی برای مقابله با آنها قدرتمند و از نظر فیزیکی آماده نیستم. اگر می‌خواهید برابر چنین تیم‌هایی دردسرساز شوید باید از ضدحمله استفاده کنید اما ما نتوانستیم و به همین دلیل 0-4 شکست خوردیم. ما اطمینان داریم همه بازیکنان از اهمیت این بازی برای هواداران خبر داشتند. برای درخشش در چنین دیدارهایی باید به حریف حمله کنید و برای آنها دردسرساز شوید اما ما در نیمه اول اصلا نتوانستیم چنین کاری را انجام دهیم.»
او درباره بازی برابر آرسنال اظهار داشت:«ما در چند هفته اخیر بارها این موضوع را گفته‌ایم اما همچنان باید واقع‌گرا باشیم. من نمی‌دانم چند بازیکن در دسترس خواهند بود. امیدوارم که حداقل چند نفر از مصدومان در دسترس باشند اما در حال حاضر هیچ چیز نمی‌دانم. این بازی چهار روز دیگر برگزار خواهد شد اما تمرکز ما فقط روی همین بازی است.»

دیدگاه‌ها