کد خبر : 1820560 | 31 فروردين 1401 ساعت 09:58 | 5.7K بازدید | 5 دیدگاه

پیولی: میلان مستحق دریافت سه گل نبود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش در دیدار برابر اینتر عملکرد بدی نداشته است.

پیولی: میلان مستحق دریافت سه گل نبود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف اینتر رفت و در نهایت با نتیجه 0-3 شکست خورد و از صعود به دیدار فینال بازماند. 
تساوی 0-0 در دیدار رفت به این معنا بود که روسونری تنها به یک تساوی با گل زده احتیاج داشت تا بتواند از سد حریفش عبور کرده و به فینال برسد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و آنها باخت سنگینی را برابر رقیب همشهری تجربه کردند. 
پیولی پس از پایان این بازی در گفتگو با مدیاست اظهار داشت:«ما می‌خواستم برنده شویم اما نتوانستیم به این هدف برسیم. بدون شک برابر حریفی قدرتمند به میدان رفتیم. من فکر نمی‌کنم که عملکرد ما به اندازه دریافت سه گل بد بوده باشد اما اینتر در لحظات درستی موفق به باز کردن دروازه میلان شد.»
او درباره شانس تیمش برای بازگشت به جریان بازی گفت:«آنها خیلی زود به گل رسیدند. ما شانس‌هایی برای بازگشت به بازی داشتیم. طبیعتا اگر بازی 1-2 می‌شد، شرایط بسیار متفاوت پیش می‌رفت و فرصت بیشتری برای بازگشت به بازی داشتیم، بنابراین باید گفت که شرایط سختی را سپری کردیم.»

 

1707388


این مربی ایتالیایی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اضافه کرد:«وقتی سه گل دریافت می‌کنید یعنی حریف با کیفیت بیشتری بازی کرده و ما اشتباهاتی داشتیم. ما به اندازه کافی تلاش کردیم، جدیت خوبی داشتیم و شانس‌هایی خلق کردیم اما در نهایت شب ما نبود. ما می‌خواستیم به فینال برسیم و این فرصت خوبی برای میلان بود که خوش را ثابت کند چون ما شایستگی صعود را داشتیم.»
او با انتقاد از تصمیم داور در مردود اعلام کردن گل میلان گفت:«به واکنش هاندانوویچ نگاه کنید. او حتی اعتراض هم نمی‌کند. یک دروازه‌بان را نام ببرید که پس از دریافت گل در صورت مسدود شدن دیدش توسط بازیکن اعتراض نکند. او هیچ کاری نکرد. آنها فقط درباره خطای هند شکایت داشتند که اصلا رخ نداده بود. بی‌خیال! بی‌خیال...»
پس از صحبت درباره این صحنه بود که پیولی بار دیگر به شدت عصبانی شده و بدون پاسخ دادن به سایر سوالات، کنفرانس خبری را ترک کرد.

دیدگاه‌ها