کد خبر : 1820561 | 31 فروردين 1401 ساعت 10:20 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: این درخشش را در سری A هم تکرار می‌کنیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، ابراز امیدواری کرد که تیمش در کورس قهرمانی سری A نیز بر میلان غلبه کند.

اینزاگی: این درخشش را در سری A هم تکرار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف میلان رفت و موفق شد با پیروزی قاطع 0-3 به دیدار فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. 
نراتزوری حالا در آستانه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی ایتالیا قرار دارد و این در حالی است که آنها در رقابت‌های لیگ نیز با یک بازی و دو امتیاز کمتر از میلان در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند و فرصت حضور در صدر جدول را دارند. 
اینزاگی پس از پایان بازی برابر میلان در گفتگو با مدیاست اظهار داشت:« بازیکنان امشب فوق العاده بودند. ما با هوشمندی، تاکتیک و حمله به تیم حریف در زمین درست توانستیم در این دربی برنده شویم. ما می‌خواستیم به فینال برسیم و در این دربی برنده شویم چون سه بازی متفاوت پیش از این بازی پشت سر گذاشته بودیم اما این بازی باعث شد نشان دهیم که شایستگی حضور در فینال را داریم.»

 

1707389


این مربی ایتالیایی با اشاره به رقابت این دو تیم در رقابت‌های سری A گفت:«ما امیدواریم که بتوانیم این درخشش را ادامه دهیم و از هشتم جولای در حال کار روی این موضوع هستیم. ما می‌دانیم که چه مسیری را طی کرده‌ایم، در ژانویه قهرمان سوپرکاپ شدیم، در ماه می یک فینال داریم و می‌خواهیم مسابقات لیگ را نیز به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم.»
او درباره بازگشت تیمش به دوران اوج اضافه کرد:«ما توانستیم بار دیگر سرزنده ظاهر شویم چون در طول یک ماه و نیم که سرگرم سوپرکاپ و بازی لیگ قهرمانان با لیورپول بودیم امتیازاتی از دست دادیم اما همچنان به تلاش ادامه دادیم و حالا مسیر درازی در پیش داریم اما می‌خواهیم تا آخر در تمامی جبهه‌ها تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها