کد خبر : 1820562 | 31 فروردين 1401 ساعت 10:35 | 7.5K بازدید | 9 دیدگاه

برونو: چنین شکست‌هایی حق هواداران یونایتد نیست

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، پس از شکست برابر لیورپول از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

برونو: چنین شکست‌هایی حق هواداران یونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته به آنفیلد رفت تا دیدار معوقه از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس را برابر لیورپول برگزار کند. 
شیاطین سرخ که در بازی رفت با پنج گل در ورزشگاه خانگی خود شکست خورده بودند، امیدوار بودند که در این بازی شرایط بهتری را رقم زده و انتقام بازی رفت را بگیرند اما در نهایت بار دیگر و این بار با چهار گل بازی را به حریف واگذار کردند. 
برونو فرناندز پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:«بار دیگر نتیجه بدی گرفتیم. حرف زیادی برای زدن باقی نمانده است. مشخصا از هواداران عذرخواهی می‌کنیم. این عذرخواهی هرگز برای اتفاقی که افتاده کافی نیست اما تنها کاری است که در حال حاضر از دست ما برمی‌آید.»

 

1707392


او با اشاره به بازی ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر اظهار داشت:«چنین شکست‌هایی و سبک بازی ما حق این هواداران نیست. آنها شایستگی بسیار بیشتری دارند. تا لحظه آخر از ما حمایت کردند، حتی پس از سوت پایان بازی هم در ورزشگاه ماندند تا ما را تشویق کنند. آنها از جانب ما شایسته عملکرد بسیار بهتری هستند.»
این بازیکن پرتغالی در پاسخ به سوالی در این باره که احساس بازیکنان یونایتد درباره این نتیجه چه بوده اضافه کرد:«مسائلی مطرح شده اما این موضوع در رختکن می‌ماند. ما می‌دانیم که وقتی بازی تمام شده کار زیادی از ما برنمی‌آید. باید از همین حالا به بازی بعدی فکر کنیم که دیدار دشواری هم برای ما به حساب می‌آید. ما باید به خودمان نگاه کنیم و متوجه شویم که اشتباه کار کجا است.»
فرناندز با اشاره به این که این تیم هنوز انگیزه زیادی برای جنگیدن دارد ادامه داد:«ما پیراهن باشگاه بزرگی را به تن داریم، تا لحظه آخر می‌جنگیم و باید رقابت کنیم. هیچکس سرش را پایین نمی‌اندازد و به این که دوست دارد به تعطیلات برود فکر نمی‌کند. همه ما باید درک کنیم که باید برای پیراهن این تیم بجنگیم.»

دیدگاه‌ها