کد خبر : 1820566 | 31 فروردين 1401 ساعت 10:50 | 5.6K بازدید | 3 دیدگاه

صلاح: گفته بودم باز هم برای لیورپول گل می‌زنم

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد و بازگشت به جمع گلزنان این تیم ابراز خوشحالی کرد.

صلاح: گفته بودم باز هم برای لیورپول گل می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچستریونایتد بود تا بازی معوقه از هفته سی‌ام لیگ برتر را برگزار کند. 
محمد صلاح دو گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند و دو گل دیگر این تیم را نیز سادیو مانه و لوییس دیاز وارد دروازه حریف کردند تا لیورپول با برد قاطعانه 0-4 این دیدار را به پایان برساند. 
این ستاره مصری پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:«پیش از این بارها گفته بودم که گل‌های بسیاری برای این باشگاه زدم و باز هم به این روند برمی‌گردم. گاهی شما بدشانس هستید اما مهم‌ترین اتفاق پیروزی لیورپول بود. اگر تیم نمی‌برد من خوشحال نمی‌شدم اما وقتی تیم پیروز می‌شود، من نگران چیزی نیستم.»

 

1707398


این مهاجم لیورپول درباره پیروزی پر گل در بازی رفت و برگشت برابر یونایتد اظهار داشت:«ما هم اینجا و هم در ورزشگاه آنها کلین شیت کردیم، بنابراین این کار ما را برای گلزنی آسان‌تر کرد. ما می‌خواستیم یک گل بزنیم و وقتی اولی را زدیم به دنبال دومی بودیم و وقتی گل دوم را زدیم به دنبال گل سوم بودیم. فکر می‌کنم نمایش بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم که بتوانیم به همین روند در دیدارهای پیش‌رو ادامه دهیم.»
صلاح درباره صعود به صدر جدول لیگ برتر با توجه به کسب سه امتیاز این بازی گفت:«این بسیار خوب است اما باید منتظر بازی فردا باشیم چون سیتی تیمی نیست که به آسانی امتیاز از دست بدهد. ما فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم. سایر اتفاقاتی که رخ می‌دهد از حیطه کنترل ما خارج است. تنها چیزی که می‌توانیم روی آن تمرکز کنیم بازی‌هایی است که خودمان داریم و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها