کد خبر : 1820576 | 31 فروردين 1401 ساعت 11:17 | 17.6K بازدید | 4 دیدگاه

شاگردان کلوپ به رقیب درس حمله دادند؛

سلطه مطلق لیورپول از نگاهی متفاوت (عکس)

تنها دو شوت به سمت دروازه لیورپول نشان می‌دهد که یونایتد در بازی شب گذشته حسابی بد بود!

سلطه مطلق لیورپول از نگاهی متفاوت (عکس)

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد در شبی که رونالدو را در ترکیب خود نداشت با نتیجه چهار بر صفر مغلوب لیورپول شد. در غیاب کریس، خط حمله شیاطین سرخ، از نظر کارایی بسیار پایین، تفاوت زیادی با خط دفاعی شان نداشت! آنها در طول 90 دقیقه فقط دو شوت به سمت دروازه حریف زدند!

توئیتر رسمی لیگ برتر ساعتی پس از بازی دو تیم نموداری را تحت عنوان "حکمرانی مطلق لیورپول" منتشر کرد که به خوبی نشانگر اتفاقاتی است که در طول 90 دقیقه در زمین رخ داد.

این نمودار، حملات دو تیم در طول بازی را با در نظر گرفتن میزان شدت آنها در دقایق مختلف به نمایش گذاشته است. بر این اساس و همان گونه که مشاهده می کنید، جز لحظاتی از 15 دقیقه نخست نیمه دوم، یونایتد هیچ برنامه تهاجمی روی دروازه حریف نداشته است!

 

1707424

در طول 45 دقیقه اول، یونایتد هیچ شوتی به سمت دروازه حریف نزد. سمت بالای نمودار در سمت چپ این شرایط را به خوبی نشان می دهد. جز 15 دقیقه نخست نیمه دوم که یونایتد دو شوت به سمت دروازه بکر زد، هیچ حرکت تهاجمی روی دروازه میزبان شاهد نبودیم. این در حالی است که شاگردان کلوپ از دقیقه یک تا نود و پنج، بی وقفه حمله کردند.

 

در سمت مقابل اما حملات لیورپول از دقیقه یک تا پایان کار با شدت و ریتم ثابت ادامه داشت و 4 بار نیز به گل منجر شد. همان گونه که مشاهده می کنید، لیورپولی ها بعد از نود دقیقه (وقت های تلف شده) هم مثل هر لحظه دیگری از بازی، چهره ای کاملا تهاجمی داشتند؛ آنها حتی شانس زدن گل پنجم در این دقایق را هم داشتند.

دیدگاه‌ها