کد خبر : 1820580 | 31 فروردين 1401 ساعت 11:28 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی الهلال: این نتیجه حاصل یک کار بزرگ بود

سرمربی الهلال پس از قطعی شدن صعود تیمش به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا، آن را حاصل یک کار و تلاش بزرگ دانست.

سرمربی الهلال: این نتیجه حاصل یک کار بزرگ بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در ادامه روند خوب و رو به رشدش در لیگ قهرمانان آسیا، به چهارمین پیروزی متوالی دست یافت. شاگردان رامون دیاز شب گذشته با 3 گل استقلال تاجیکستان را شکست داده و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کردند.

رامون دیاز سرمربی الهلال پس از پیروزی مقابل استقلال دوشنبه در ریاض، صعود رسمی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران الهلال هدیه کرد و گفت: این نتیجه، حاصل یک کار بزرگ بود.

دیاز در نشست خبری پس از بازی گفت: ما به بازیکنان گفتیم بازی تعیین کننده‌ای است و باید با تمرکز بالا وارد آن شویم و همین اتفاق هم افتاد. ما موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

 

1707432

 

وی افزود: الهلال ثابت کرده که از نظر فنی پخته و با تجربه است و دو دور مانده به پایان مرحله گروهی به مرحله بعد راه پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل تیمی قرار گرفتیم که دفاعی بازی می کند و فکر می کنم این نتیجه برای ما عالی و راضی کننده است هرچند با توجه به روند بازی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی افزود: در دو بازی باقی مانده از مرحله گروهی تعدادی از بازیکنان را وارد میدان می کنیم تا آنها را برای ادامه فصل آماده کنیم. ما به بازیکنان مرخصی نخواهیم داد، فقط به بازیکنان استراحت می دهیم تا برای بازی های آینده بیشتر آماده شوند.

رامون دیاز در پایان خاطرنشان کرد: در بازی های آینده به تعدادی از بازیکنان استراحت خواهیم داد، تلاش را بین بازیکنان تقسیم می کنیم و می خواهیم با همین فرهنگ تلاش و پیروزی ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها