کد خبر : 1820636 | 31 فروردين 1401 ساعت 14:58 | 2.9K بازدید | 5 دیدگاه

لائوتارو: به شایعات جدایی از اینتر کاری ندارم

لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن اینتر تاکید کرد علیرغم شایعات به لباس این تیم وفادار خواهد بود.

لائوتارو: به شایعات جدایی از اینتر کاری ندارم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اینتر با سه گل از سد میلان گذشت و بعد از 11 سال دوباره موفق به راهیابی به فینال کوپا ایتالیا شد. لائوتارو مارتینز مرد اول این دیدار بود و موفق شد در نیمه اول دو بار دروازه مایک مایگنان را باز کند. حالا لائوتارو مارتینز مدعی شد اینتر برای فتح اسکودتو در پایان فصل باید نمایشی مانند مسابقه شب گذشته برابر میلان داشته باشد.

لائوتارو مارتینز گفت: "بابت این پیروزی خوشحالم، زیرا یک بار دیگر در فینال بازی می کنیم. ما تلاش می کنیم تا اینتر را به بالاترین جایگاه برسانیم و در دیدار مقابل میلان دوباره این موضوع را ثابت کردیم. هواداران و ما هر دو از این نتیجه راضی هستیم. مادر و پدرم به دیدار من و خانواده ام آمدند و در جایگاه استادیوم سن سیرو حضور داشتند. 

1707543

من نمی توانم چیزی بهتر از این اتفاق بخواهم، گل های من و این پیروزی متعلق به آنهاست، زیرا آنها من را به سمت جلو سوق داده و همیشه باعث می شوند در شرایط خوبی باشم.  همانطور که در گذشته نیز گفتم به شایعاتی که در مورد آینده ام عنوان می شود کاری ندارم. من از نشان این پیراهن دفاع می کنم، باشگاه به من واقعا ایمان دارد و سعی می کنم در زمین پاسخ این اعتماد را بدهم و این همان چیزی است که برای من اهمیت دارد.

رقابت با میلان برای فتح اسکودتو؟ امتیازات مهمی را در هفته های اخیر از دست داده ایم و شرایط در ادامه فصل دشوار است، شش بازی تا پایان باقی مانده است و ما باید در مسابقات پیش رو نیز همانند دیدار در مقابل میلان به میدان برویم."

دیدگاه‌ها