کد خبر : 1820650 | 31 فروردين 1401 ساعت 15:57 | 16.6K بازدید | 11 دیدگاه

ژاوی: باید برای دومی بجنگیم، این یک واقعیت تلخ است

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا از بازیکنانش خواست که با نهایت فروتنی واقعیت موجود را قبول کنند و در هفت بازی باقیمانده برای قطعی کردن رتبه دوم جدول بجنگند.

ژاوی: باید برای دومی بجنگیم، این یک واقعیت تلخ است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست از کادیز و از دست رفتن شانس قهرمانی لالیگا فردا باید در زمین رئال سوسیداد به میدان برود. سوسیداد در رده ششم قرار دارد و این تیم هم امیدوار است بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. سوسیداد با یک بازی بیشتر از بارسا، 5 امتیاز از این تیم کمتر دارد. ژاوی در نشست خبری دو روز پیش خود تاکید کرد که بازی با سوسیداد یک جنگ تمام عیار خواهد بود.

1707568

 

ژاوی در کنفرانس خبری امروز خود گفت:« سوسیداد حریفی متفاوت با کادیز، آینتراخت و لوانته است. تیم بزرگی که با ایمانول، بهترین نتایج را گرفته و فوتبال خوبی بازی می کند. ایمانول مربی بسیار بزرگی است و سال‌هاست در فوتبال حضور دارد. او از نظر من یک الگو است. با سوسیداد برنده کوپا دل ری شده و زیبا بازی می کنند. بازی در زمین سوسیداد همیشه برای بارسا دشوار بوده و کار را برای ما سخت کرده اند. بازی خوبی خواهد شد و ما پس از شکست برابر کادیز، انگیزه بالایی برای پیروزی داریم. باید از دور شکست خارج شده و به مسیر برد برگردیم. این بازی یک فینال است چون هر دو تیم برای سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند.»
روند منفی بارسا پس از ال کلاسیکو:« برابر لوانته معتقدم خوب بودیم ولی در دو بازی برابر آینتراخت خیر. شکست برابر کادیز بیشتر یک شکست ذهنی بود. روحیه خوبی نداشتیم و باختیم. البته این اصلا توجیه خوبی برای شکست نیست و باید در تمام بازی های باقیمانده برای قطعی کردن رتبه دوم بجنگیم.»

1707557

 

افشای مکالمات پیکه و لوئیز روبیالس(رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا) و نقش میانجیگری هولدینگ پیکه در انتقال سوپرکاپ اسپانیا به عربستان:« هر دو را به خوبی می شناسم. پیکه دوشنبه شب در توئیچ به خوبی توضیح داد و امروز هم روبیالس نشستی در این زمینه داشت و حرف هایش را زد. این سوال را باید از خودشان بپرسید ولی من به روبیالس و پیکه ایمان دارم که انسان های درستی هستند. روبیالس از زمانی که رئیس فدراسیون شده، قدم های بزرگی در راه پیشرفت فوتبال اسپانیا برداشته است. پیکه هم شخصیت خاص خودش را دارد و دوست دارد همه در مورد او حرف بزنند. این مسائل تمرکز پیکه را برهم نمی زند در غیر این صورت حتما به او هشدار می دادم.»

وضعیت مصدومیت پیکه:« او مشکلی ندارد و در فهرست نیز قرار گرفته است.»

عصبانیت در رختکن پس از شکست برابر کادیز:« مساله خاصی نبود. عصبانی نشدم ولی حرف های مشخصی زدم. فیلم بازی را تماشا کردیم و تاکید کردم که بازی را باید پیروز می شدیم.»

کاهش انگیزه:« این یک واقعیت تلخ است که ما دیگر برای قهرمانی نمی جنگیم. از لیگ اروپا کنار رفتیم و پس از شکست برابر کادیز در لالیگا هم شانس‌مان از بین رفت ولی به بازیکنانم گفته ام که باید با فروتنی تمام و انرژی 100 درصدی در هفت فینال باقیمانده حاضر شوند و برای قطعی کردن رتبه دوم مبارزه کنند. سوسیداد اولین فینال است و یک رقیب مستقیم که باید برابر این تیم برنده شویم.»

دیدگاه‌ها