کد خبر : 1820685 | 31 فروردين 1401 ساعت 19:48 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

مسی‌ها بی‌دلیل می‌خوابیدند؛

کلانتری: همه می‌خواهند فینال حذفی در تهران باشد

هافبک نساجی امیدوار است فینال جام حذفی در تهران برگزار شود.

کلانتری: همه می‌خواهند فینال حذفی در تهران باشد

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری درباره پیروزی نساجی مقابل مس کرمان در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: می‌دانستیم با یک تیمی بازی داریم که یک بازی بسته انجام می‌دهد و چشم به ضد حملات و ایستگاهی دارد ولی خدا را شکر بازی را در دست گرفتیم و تا آنجایی که توانستیم سعی کردیم به حریف موقعیت ندهیم و کل بازی دست ما بود.

او در مورد قضاوت داور این دیدار ابراز کرد: آقای سید علی جزو یکی از داوران خوب لیگ است. او با درایت سوت زد و اجازه نداد صحنه جنجالی در بازی پیش بیاید.

این بازیکن در مورد حواشی و درگیری در بازی اظهار کرد: تیم حریف سعی داشت بازی را بخواباند. در یک صحنه ۷ دقیقه بازی را بدون دلیل خواباندند، در حالی‌که هیچ اتفاقی نیفتاده بود. دروازه‌بان آنها تابلو وقت‌کشی می‌کرد و به همین خاطر کارت هم گرفت؛ این هم یک نوع فوتبال است و ما نمی‌توانیم بگوییم چرا به این سبک بازی می‌کنند. خوب دفاع کردن خودش یک هنر است و اینکه واقعا توقعی هم نمی‌رود چون مس یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است و آمده بود بازی را به ضربات پنالتی ببرد که به شانس و اقبال بکشد.

کلانتری با اشاره به عملکردش برابر مس عنوان کرد: متأسفانه توپ‌هایم تبدیل به گل نشدند؛ زمانی‌که تیم حریف با ۹ نفر دفاع می‌کند، گل زدن سخت می‌شود و این فرصت کمی به ما برای گل زدن می‌داد؛ با این حال ما دو، سه موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم؛ هم من هم بیگی و هم بچه‌های دیگر. به هر حال حریف هم دست و پا بسته نبود؛ آنها هم خیلی زحمت کشیدند و تا همینجا هم که آمدند، کار بزرگی انجام دادند.

هافبک نساجی در مورد حضور پر تعداد هواداران نساجی عنوان کرد: خدا را شکر شرمنده این هواداران نشدیم، آن‌ها از راه دور آمدند و خدا را شکر در مسیر برگشت دلشان شاد بود انشاالله همیشه پشت ما باشند و از حمایتشان استفاده کنیم.

کلانتری در پایان در مورد برگزاری فینال در تبریز و اینکه نساجی موفق به قهرمانی می‌شود یا خیر، گفت: اول اینکه در هر شهری باشد تمام تلاشمان را می‌کنیم؛  فرقی نمی‌کند بازی کجا است، ان‌شاالله دست پر از زمین بیرون می‌آییم. با یک تیم خیلی خوب یعنی آلومینیوم بازی سختی داریم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خدا این جام را قسمت ما کند و بتوانیم آن را تقدیم به مردم خونگرم شمال کنیم.

او یادآور شد: هواداران دو تیم می‌خواهند به بازی فینال بیایند و از نزدیک شاهد قهرمانی تیم‌شان باشند؛ اگر محل مسابقه به دو طرف نزدیک بود خیلی بهتر می‌شد؛ مسیر تبریز برای هواداران هر دو تیم ممکن است یک مقدار خطرناک باشد. اگر این بازی را هم در تهران برگزار می‌کردند، هواداران می‌توانستند راحت‌تر باشند.

دیدگاه‌ها