کد خبر : 1820734 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 11:00 | 41.7K بازدید | 9 دیدگاه

خشم هواداران چلسی از خوشحالی گلر آرسنال (عکس)

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال‌ پس از گلزنی بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی به خشم هواداران چلسی دامن زد.

خشم هواداران چلسی از خوشحالی گلر آرسنال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی رفت تا دیدار معوقه از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را برگزار کند. 
توپچی‌ها موفق شدند با نتیجه 2-4 در این دیدار به پیروزی برسند تا روند نه‌چندان خوب چلسی در هفته‌های اخیر تداوم داشته باشد. 
در دقایق پایانی بازی و زمانی که ساکا موفق شد پنالتی اعلام شده به سود آرسنال را وارد دروازه ادوارد مندی کند، آرون رمزدیل در سمت دیگر زمین در حال‌ خوشحالی بود و تنشی بین او و هواداران چلسی نیز به‌وجود آمد. 
در واقع این دروازه‌بان آرسنال از این فرصت استفاده کرده و دستی برای هواداران چلسی تکان داد تا به خشم آنها از شکست برابر رقیب همشهری با دریافت چهار گل در ورزشگاه خانگی خودشان دامن زده باشد. 

 

1707723


این اتفاق از دید هواداران آرسنال در توییتر دور نماند و یکی از آنها در این‌باره نوشت:« این حرکت را دوست داشتم. رمزدیل باعث شد که آنها عصبانی شوند.»
کاربر دیگری که یکی از هواداران آرسنال به حساب می‌آمد نیز با انتشار تصاویری از این صحنه نوشت:« این روی جذاب و آزاردهنده رمزدیل را دوست دارم.»

 

1707724


آرسنال با کسب این پیروزی توانست مجموع امتیازاتش را به 57 امتیاز از 32 بازی برساند و حالا هم امتیاز با تاتنهام در رتبه پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است. 
شاگردان میکل آرتتا امید زیادی دارند که در 6 بازی باقی‌مانده بتوانند با کسب حداکثر امتیازات ممکن و البته امید به امتیاز از دست دادن تاتنهام، سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان را به‌دست بیاورند.

دیدگاه‌ها