کد خبر : 1820736 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 23:30 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

دل‌پیرو: هیچ جلسه مخفیانه‌ای با یوونتوس نداشتم

الساندرو دل‌پیرو، ستاره سابق یوونتوس‌ اعلام کرد که هیچ تصمیمی برای بازگشت به این تیم ندارد.

دل‌پیرو: هیچ جلسه مخفیانه‌ای با یوونتوس نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، دل‌پیروز روز شنبه برای اولین بار پس از 10 سال دوری بار دیگر به ورزشگاه خانگی یوونتوس برگشت تا از نزدیک شاهد بازی این تیم باشد. 
حضور او در این ورزشگاه باعث شد که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به باشگاه یوونتوس و قبول یکی از پست‌های مدیریتی این باشگاه منتشر شود. 
بعضی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله اسپورت مدیاست مدعی شده بودند که مدیران یوونتوس حتی در نظر دارند که عنوان ریاست افتخاری این باشگاه را به این اسطوره بیانکونری اهدا کنند. اما دل‌پیرو تمامی این شایعات را رد کرده است. 
او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت:« من اشتیاق همه برای بررسی این موضوع را تحسین می‌کنم اما در حال حاضر اظهارنظر درباره اتفاقات و اقداماتی که در برنامه نیست و تصمیمی برای انجام آن وجود ندارد؛ درست نیست.»

 

1693523


این ستاره سابق بیانکونری درباره رابطه خوبش با مدیران یووه گفت:« به لطف اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، رابطه بین من و این باشگاه فوق العاده است و مهم نیست که در آینده چه شرایطی پیش بیاید و چه اتفاقاتی رخ دهد. ما نباید درباره اتفاقاتی که در حد تئوری است اظهارنظر کنیم تا بعدا در این‌باره شرمنده نشویم.»
دل‌پیرو همچنین درباره دیدار با مدیران این باشگاه اضافه کرد:« هیچ اتفاقی رخ نداده است. هیچ انگیزه اضافه و جلسه پنهانی‌ای بین من و آنها برگزار نشده است. من با همه معاشرت کردم. پاول ندود و آنیلی را دیدم و با بسیاری از هم‌تیمی‌های سابقم هم دیدار داشتم. من از این که شخصا با آنها روبه‌رو شدم بسیار خوشحال هستم و هیچ چیزی بیشتر از این وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها