کد خبر : 1820743 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 19:53 | 27.5K بازدید | 6 دیدگاه

همدردی آلیسون با رونالدو؛ بحث رقابت جداست

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول‌ با کریستیانو رونالدو به‌خاطر از دست دادن نوزاد پسرش ابراز همدردی کرد.

همدردی آلیسون با رونالدو؛ بحث رقابت جداست

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که چند ماه قبل خبر داده بود که همسرش دوقلوی پسر و دختر باردار است، چند روز قبل با انتشار پستی اعلام کرد که فرزند پسرش از دنیا رفته اما قل دوم سالم است. 
این بازیکن پرتغالی با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نوشت:« با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم. مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت.»
این اتفاق در فاصله یک روز تا بازی برابر لیورپول رخ داد و پس از آن باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که کریستیانو رونالدو در این بازی تیمش را همراهی نخواهد کرد تا در این شرایط سخت در کنار خانواده‌اش باشد. 

 

1707280


هواداران حاضر در آنفیلد نیز در دقیقه هفتم بازی این دو تیم به نشانه احترام به این بازیکن از جای برخاسته و او را مورد تشویق قرار دادند تا با این ستاره بی‌چون و چرای دنیای فوتبال ابراز همدردی کرده باشند. 
آلیسون بکر در گفت‌وگو با گلوبو در این‌باره اظهار داشت:« این برخورد زیبایی از سوی هواداران ما بود که نشان داد گاهی رقابت باید کنار گذاشته شود. عمیقا از اتفاقی که برای خانواده کریستیانو رونالدو افتاده ناراحتم و می‌دانم که او، همسرش و اطرافیانی که دوستشان دارند بسیار ناراحت هستند.»
او با اشاره به شرایط ایجاد شده برای این بازیکن پرتغالی گفت:« من می‌دانم که هر نوع ابراز محبتی مانند اتفاقاتی که صورت گرفت در این شرایط به او کمک خواهد کرد. از صمیم قلبم آرامش خاطر برای او و تمام اعضای خانواده‌اش آرزو می‌کنم.»

دیدگاه‌ها