کد خبر : 1820620 | 31 فروردين 1401 ساعت 13:32 | 56.9K بازدید | 15 دیدگاه

پیام خانواده رونالدو: محبت لیورپول را فراموش نمی‌کنیم

خانواده کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، از هواداران لیورپول به خاطر ادای احترام به این بازیکن تشکر کردند.

پیام خانواده رونالدو: محبت لیورپول را فراموش نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو شب گذشته در جریان بازی لیورپول و منچستریونایتد که در آنفیلد برگزار شد و با پیروزی 0-4 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید حضور نداشت. 
این بازیکن پرتغالی دو روز قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که فرزند پسری که جورجینا رودریگز، همسرش، باردار بوده از دنیا رفته و هرچند دخترش سالم است اما همه آنها از اتفاقی که رخ داده بسیار ناراحت و غمگین هستند. 
باشگاه منچستریونایتد نیز روز گذشته در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی اعلام کرد که این بازیکن به دلیل شرایط خاصی که در آن قرار دارد در دیدار برابر لیورپول حاضر نخواهد بود. 
در دقیقه هفتم بازی شب گذشته بود که هواداران لیورپول واکنشی قابل تحسین به این اتفاق نشان دادند. آن‌ها ایستاده اقدام به تشویق این بازیکن پرتغالی کردند و فریادهای «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد» در سراسر ورزشگاه آنفیلد طنین انداز شد. 

 

1707280


الما، خواهر رونالدو، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این اتفاق تشکر کرد و نوشت:« به خاطر این کار از تو ممنون هستیم لیورپول. کاری را که شما امروز انجام دادید هرگز فراموش نخواهیم کرد.»
کاتیا، خواهر دیگر این بازیکن پرتغالی، نیز اقدام هواداران لیورپول را فراتر از دنیای فوتبال توصیف کرد و دولورس آویرو، مادر رونالدو، هم با انتشار پستی از انجیل نوشت:«با تمام وجود به خدا اعتماد کنید و به دانش خودتان تکیه نکنید. در تمامی مسیرها او را در نظر داشته باشید و او شما را در راهتان هدایت خواهد کرد.»
باشگاه منچستریونایتد نیز با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که اقدام صورت گرفته در بازی شب گذشته بر اساس پیشنهاد هواداران لیورپول و علیرغم رقابت جدی و دیرینه بین این دو باشگاه بوده است.

دیدگاه‌ها