کد خبر : 1820744 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 12:07 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

کلافگی توماس توخل از سوالات درباره لوکاکو

توماس توخل، سرمربی چلسی‌ می‌گوید دوست ندارد درباره عملکرد فردی بازیکنان صحبت کند.

کلافگی توماس توخل از سوالات درباره لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که چلسی دست به انتقال بزرگی زده و با پرداخت 115 میلیون یورو دوباره موفق به جذب روملو لوکاکو شد. این ستاره بلژیکی بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در اینتر و فتح اسکودتو، به تیم مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ملحق شده و تصمیم گرفت یک بار دیگر شانس خود را برای درخشش در فوتبال انگلیس امتحان کند.

اما شرایط در ماه‌های اخیر برای روملو لوکاکو به بدترین شکل ممکن پیش رفته و او معمولا در بازی‌های بزرگ جایی در ترکیب ثابت چلسی ندارد. با این وجود ستاره بلژیکی شب گذشته در دیدار برابر آرسنال در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار گرفت اما نتوانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد؛ موضوعی که باعث شد او در دقیقه 60 تعویض شود و جای خود را به کای هاورتز بدهد.

1707733

اصولاً در هر کنفرانس خبری از توماس توخل درباره روملو لوکاکو سوال می‌شود اما به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی دیگر از این مسئله خسته شده است و تاکید کرده که دوست ندارد به شکل فردی درباره بازیکنان صحبت کند.

توخل بعد از شکست شب گذشته چلسی برابر آرسنال در واکنش به سوال یک خبرنگار درباره روملو لوکاکو گفت: "ما در مورد او قبل از بازی صحبت کردیم. این قبل از بازی بود. اکنون پس از بازی است. من علاقه‌ای به بحث‌های فردی بعد از عملکرد تیمی مانند این ندارم. من دوست ندارم که بعد از چنین باختی درباره عملکرد یک بازیکن خاص صحبت کنم."

دیدگاه‌ها