کد خبر : 1820747 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 12:25 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

وحید نرم دویدن را شروع کرد

امیری امیدوار شد، فرجی به پیکان نمی‌رسد

با توجه به این شرایط تست آخر هفته بعد مشخص می‌کند که وحید در فاصله حدوداً یک هفته‌ای تا بازی با پیکان می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

امیری امیدوار شد، فرجی به پیکان نمی‌رسد

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، پرسپولیس در شرایطی تمرینات خود در سال جدیدی را آغاز کرد که ملی‌پوشانش را در اختیار نداشت و آنها از روز 11 فروردین دوباره در اختیار کادر فنی قرار گرفتند اما خبری از وحید امیری نشد. خیلی زود مشخص شد امیری از ناحیه کمر مصدوم شده و مدت زیادی در تمرینات حضور نخواهد داشت. امیری از ناحیه دیسک کمر آسیب دیده و با توجه به درجه آسیب‌دیدگی‌اش نیاز داشت که استراحت کرده و به درمان بپردازد. از این رو او طی سه هفته اخیر مشغول استراحت و مداوا بوده است.
وحید امیری از دیروز نرم دویدن را شروع کرد تا امیدواری‌ها برای بازگشت بموقع او در شش بازی پایانی و سرنوشت‌ساز بیشتر شود اما این بازیکن ملی‌پوش هنوز با شرایط آرمانی فاصله دارد. بعد از اعلام زمان مصدومیت این بازیکن گفته شد امیری اوایل اردیبهشت‌ماه تست خواهد داد تا مشخص شود شرایطش چگونه خواهد شد. این تست عملکرد توان ورزشی او را بررسی خواهد کرد اما حالا و بعد از شروع نرم دویدن‌های امیری احتمالاً آخر هفته بعد این تست از او گرفته خواهد شد.

1695444


فرشاد فرجی هم که در بازی با آلومینیوم از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود از دو روز قبل آتل را کنار گذاشته و فیزیوتراپی را آغاز کرده است. فرشاد فرجی هم فعلاً کار دارد و بعید است تا دو هفته دیگر بتواند در محل تمرین حاضر شده و نرم دویدن را آغاز کند.
با توجه به این شرایط تست آخر هفته بعد مشخص می‌کند که وحید در فاصله حدوداً یک هفته‌ای تا بازی با پیکان می‌تواند تمریناتش را آغاز کند یا نه اما آنچه مشخص است اینکه بعید است امیری و فرجی به بازی روز 14 اردیبهشت ماه مقابل پیکان برسند.
البته از بین این دو بازیکن وحید امیری خودش بسیار امیدوار است که به بازی پیکان برسد و بی‌ سر و صدا مشغول مداوا و تمرین است تا سر وقت و مطابق برنامه پیش برود که این مسأله با توجه به روحیات و شرایط زندگی امیری اصلاً هم عجیب نیست.

دیدگاه‌ها