کد خبر : 1820754 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 12:48 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل زیبای آرسنال؛ همه چیز از اینجا شروع شد (عکس)

حرکت فوق‌العاده گرانیت ژاکا روی گل دوم آرسنال برابر چلسی تاثیر قابل توجهی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت تنگاتنگی با تاتنهام و منچستریونایتد دارد شب گذشته در استمفوردبریج به مصاف چلسی رفت و بعد از سه شکست متوالی در لیگ برتر موفق شد حریف پرستاره خود را با نتیجه 4-2 شکست دهد.

اگرچه گل دوم آرسنال با ضربه دقیق امیل اسمیت‌رو به ثمر رسید اما می‌توان گفت که گرانیت ژاکا تاثیر ویژه و فوق‌العاده‌ای در این گل ایفا کرد.

آرون رمزدیل توپ را به گرانیت ژاکا سپرد. تصور می‌شد که هافبک سوئیسی با یک پاس بلند توپ را به زمین چلسی بفرستد اما ژاکا دست به کاری ریسکی زد و تصمیم گرفت خودش توپ را جلو ببرد.

1707751

هافبک سوئیسی ابتدا روملو لوکاکو را از پیش رو برداشت و پس از آن با یک لایی از مدافع اسپانیایی چلسی یعنی مارکوس آلونسو عبور کرد. در نهایت ژاکا توپ را در پشت محوطه جریمه به مارتین اودگارد سپرد. هافبک نروژی هم با یک پاس بسیار خوب امیل اسمیت‌رو را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با یک ضربه آرام اما در عین حال دقیق دروازه چلسی را برای بار دوم باز کرد.

1707750

البته باز هم بعد از این گل چلسی توانست گل تساوی را توسط سزار آزپیلیکوئتا به ثمر برساند اما در نیمه دوم آرسنال موفق شد دو بار توسط انکیتا و باکایو ساکا به گل دست پیدا کنند تا به سه امتیاز ارزشمند دست یافته و همچنان در کورس رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باقی بماند.

دیدگاه‌ها