کد خبر : 1820759 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 23:50 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

مانچینی تکذیب کرد؛ تغییر نسل بزرگ در کار نیست

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا‌ تاکید کرد که قرار نیست تغییر نسل عجیبی در ترکیب آتزوری رقم بخورد.

مانچینی تکذیب کرد؛ تغییر نسل بزرگ در کار نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا به شکل ناباورانه‌ای از صعود به رقابت‌های جام جهانی باز ماند چرا که شاگردان روبرتو مانچینی در دیدار نیمه نهایی پلی‌آف از مقدونیه شمالی شکست خوردند و نتوانستند راهی فینال شوند. 

پس از این ناکامی بزرگ شایعات زیادی در مورد آینده روبرتو مانچینی شنیده شد. با این حال او اخیراً به‌نوعی تایید کرد که در تیم ملی ایتالیا خواهد ماند. جایی که مانچینی گفت: "باید دوباره شروع کنیم و درباره موقعیت‌های متفاوت فکر کنیم. دیدارهای دشواری را در پیش داریم. با وجود ناراحتی و ناامیدی بسیار زیاد، من خوشحالم که می‌بینم کاری که در چهار سال گذشته انجام دادیم مورد تحسین قرار می‌گیرد. قهرمانی در یورو تنها کار خوبی نبود که انجام دادیم. این بازیکنان شایسته تحسین هستند.
این بازیکنان خاص هستند و ما گروهی استثنایی داریم. می‌خواهم کار بزرگی انجام دهم. جدا از این که ناراحت و ناامید هستیم، زندگی هنوز جریان دارد."

1665194

اخیراً برخی گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن بود که ممکن است تغییر و تحولات بزرگی در تیم ملی ایتالیا رخ دهد و آتزوری تحت هدایت روبرتو مانچینی یک تغییر نسل اساسی را در پیش بگیرد؛ موضوعی که حالا مانچینی به آن واکنش نشان داده و می‌گوید:" گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود ندارد. ما همان کاری را انجام خواهیم داد که مقابل ترکیه انجام دادیم. چند بازیکن جوان شانس خواهند داشت اما به‌طور کلی به آنهایی فرصت خواهد رسید که توانستند در یورو ما را به قهرمانی برساندند.

اینسینیه و ایموبیله گفتند که پس از انتقادات شدیدی که در مورد حذف جام جهانی دریافت کردند، هنوز تصمیمی در مورد ادامه حرفه ملی خود نگرفته‌اند. آنها مشخصا برای اولین بازی مقابل آرژانتین حضور خواهند داشت. ما خواهیم دید که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد، اما این برنامه است."

1700868

گفتنی است؛ دو تیم ایتالیا و آرژانتین در تاریخ یک ژوئن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی حاصل توافقی است که بین یوفا و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی شکل گرفته که در آن قهرمان یورو و کوپا آمه‌ریکا به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدگاه‌ها