کد خبر : 1820765 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 17:31 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

کلید کسب سهمیه لیگ قهرمانان از نگاه دیه‌گو سیمئونه

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید‌ معتقد است هر تیمی که هیجان زده‌تر عمل کند در کسب سهمیه لیگ قهرمانان موفق‌تر خواهد بود.

کلید کسب سهمیه لیگ قهرمانان از نگاه دیه‌گو سیمئونه

به گزارش  "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لالیگا در این فصل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد. با این حال اتلتیکو مادرید مخصوصاً در بازی‌های اخیر خود بسیار متزلزل نشان داده است. آن‌ها مقابل اسپانیول به‌سختی و بعد از 100 دقیقه به پیروزی دست پیدا کردند، در حالی‌که شب گذشته در کسب پیروزی برابر گرانادا عاجز بوده و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

1707775

هنوز پنج بازی سرنوشت ساز دیگر پیش روی اتلتیکومادرید باقی مانده اما سرمربی آرژانتینی این تیم یعنی دیه‌گو سیمئونه تیمش را از نظر روحی و روانی خسته می‌بیند. در کنفرانس خبری بعد از بازی دیه‌گو سیمئونه فاقد آن روحیه همیشگی بود و وضوح خاصی در صحبت‌هایش دیده نمی‌شد. همچنین مرد آرژانتینی معتقد بود که تیمش باید استراحت کرده و بعد از شارژ کردن باتری‌های‌شان به پنج رقابت سرنوشت ساز دیگر ادامه دهند.

سیمئونه معتقد است که در ادامه لیگ هر تیمی که هیجان زده‌تر از همه عمل کند نهایتاً می‌تواند به هدف مورد نظر دست یافته و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. در واقع سرمربی آرژانتینی معتقد است که حالا بحث سطح بازی مطرح نیست و هر تیمی که بتواند از نظر فاکتورهای روحی و روانی بهتر باشد، به سهمیه خواهد رسید.

1707776

اتلتیکو مادرید در سه بازی گذشته خود تنها چهار امتیاز کسب کرده و آزمون بعدی آنها جدال سخت در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو خواهد بود. آنها سپس بعد از بازی رئال مادرید برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به مصاف رقیب همشهری می‌روند. الچه، سویا و رئال سوسیداد دیگر رقبای بعدی تیم دیه‌گو سیمئونه خواهند بود که دو مورد آخر در کورس رقابت با این تیم قرار دارند. سیمئونه معتقد است که تیمش باید استراحت کند و دوباره به کار خود ادامه دهد.
 

دیدگاه‌ها