کد خبر : 1820767 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 16:22 | 23.1K بازدید | 14 دیدگاه

هواداران یونایتد علیه مگوایر؛ بازوبند را از او بگیرید

هواداران منچستریونایتد به‌شدت از عملکرد هری مگوایر، مدافع این تیم، در هفته‌های اخیر ناراضی هستند.

هواداران یونایتد علیه مگوایر؛ بازوبند را از او بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف مگوایر در ترکیب شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر موجی از نارضایتی و انتقاد را در بین کارشناسان و هواداران به دنبال داشته است. 
این بازیکن در جریان شکست 0-4 یونایتد برابر لیورپول نیز در ترکیب ثابت قرار داشت و حداقل روی یک گل مقصر بود که از دید هواداران این تیم پنهان نماند و به ناراحتی چند هفته اخیرشان دامن زد. 
این در حالی است که این بازیکن 29 ساله در سال 2019 با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند به اولدترافورد آمد و هنوز هم رکورددار گرانقیمت‌ترین مدافع در دنیای فوتبال به حساب می‌آید. 
پیش از این اوله گونار سولسشر تصمیم گرفت که تنها 6 ماه پس از پیوستن این بازیکن به یونایتد، او را به‌عنوان کاپیتان این تیم انتخاب کرده و بازوبند کاپیتانی را در اختیار این بازیکن قرار دهد. 

 

1707573


او حتی تابستان گذشته نیز نمایشی درخشان و خیره کننده در ترکیب تیم ملی انگلیس ارائه کرد و موفق شد در جمع بهترین تیم رقابت‌های یورو 2020 حضورپیدا کرده و نقش مهمی در صعود این تیم به دیدار فینال ایفا کند. 
با این حال شرایط او در چند هفته اخیر باعث شده که جمعی از هواداران این تیم شروع به جمع‌آوری طوماری اینترنتی علیه او کرده و از این باشگاه بخواهند که هرچه زودتر بازوبند را از این بازیکن پس بگیرد. 
در این بیانیه آمده:« هواداران عزیز منچستریونایتد، ما از این فاجعه 80 میلیون دلاری که به‌عنوان کاپیتان ما در زمین رژه می‌رود خسته شده‌ایم. این واقعیت که او 80 میلیون هزینه برای ما داشته، باعث شرمندگی است و یک پیروزی برای تیم فروشنده به‌حساب می‌آید.»
در ادامه این بیانیه درخواست اصلی مطرح شده است:« این باشگاه برای مردم است و این صحبت مردم است! برکناری هری مگوایر از کاپیتانی این باشگاه قدمی در مسیر درست است. اگر ممکن است او را بفروشید. صبر ما به سر آمده است! دیگر بس است. منچستریونایتد را بار دیگر به تیمی بزرگ تبدیل و به هواداران گوش کنید! این بیانیه را امضا کنید.»
هدف نویسندگان این بیانیه رسیدن به 10 هزار امضا بوده اما در عرض چند ساعت اول موفق به جمع‌آوری هشت هزار امضا شدند و به نظر می‌رسد که به‌زودی این عدد بسیار بیشتر از حد انتظار آنها شود.

دیدگاه‌ها