کد خبر : 1820779 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 14:33 | 10.1K بازدید | 4 دیدگاه

فینالیست‌های جام حذفی؛ یک هفته و دو تقابل

دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب 7 اردیبهشت بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود.

فینالیست‌های جام حذفی؛ یک هفته و دو تقابل

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب اینکه دو تیم یک هفته بعد از این بازی باید در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر با هم مسابقه دهند. مسابقه‌ای که چهارشنبه 14 اردیبهشت در استادیوم امام خمینی اراک برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود این بازی در حضور تماشاگران اراکی برگزار شود چرا که باشگاه آلومینیوم اراک از جمله تیم‌های لیگ برتری است که توانسته با راه اندازی سامانه بلیت‌فروشی اینترنتی متصل به درگاه وزارت بهداشت، مجوز برگزاری دیدار‌های خانگی با حضور تماشاگر را به‌دست بیاورد و دیدار این تیم برابر خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم با حضور تماشاگر برگزار شد. از آنجایی که این بازی در چارچوب لیگ برتر است تنها 10 درصد از ظرفیت استادیوم ‌به تماشاگران نساجی اختصاص پیدا خواهد کرد. در دیدار پایانی جام حذفی شرایط البته متفاوت است و ظرفیت بلیت‌فروشی بین دو تیم به نسبت مساوی تقسیم خواهد شد.

تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی این فصل یک بار در دور رفت بازی‌های لیگ برتر در استادیوم شهدای ساری به مصاف هم رفتند که مصاف دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی کریم اسلامی روی پاس رضا جعفری دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد و تیم آلومینیوم اراک هم از روی نقطه پنالتی توسط میثم مجیدی به گل رسید. دو تیم پیش از برگزاری دیدار برگشت در اراک باید در استادیوم آزادی تهران برگزار کننده بازی نهایی جام حذفی باشند و مهم‌ترین تفاوت دو تیم در بازی نهایی جام حذفی به نسبت بازی دور رفت حضور مهدی رحمتی روی نیمکت اراکی‌ها به جای رسول خطیبی است. مربی‌ای که بعد از شکست تیم در برابر ذوب آهن طی توافق و تفاهم با باشگاه، اردوی تیم اراکی را ترک و جای خود را به سرمربی سابق تیم پدیده مشهد داد.

دیدگاه‌ها