کد خبر : 1820782 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 14:55 | 4.9K بازدید | 5 دیدگاه

نساجی و ثبت بیشترین پاس در فصل 1401-1400

نساجی در بازی با مس کرمان در مرحله نیمه نهایی بیشترین پاس خود را در فصل جاری به ثبت رساند که این بیانگر تغییر سبک بازی این تیم در فصل جاری بوده است.

نساجی و ثبت بیشترین پاس در فصل 1401-1400

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس داده‌های سایت یازده نت، شاگردان ساکت الهامی در بازی با مس کرمان 772 بار به هم پاس دادند که 657 پاس، پاس‌های موفق بوده‌اند و دقت 85 درصدی داشتند. 772 پاس در این بازی تنها 4 موقعیت یا به به عبارت ساده‌تر شانس گل برای تیم نساجی به‌وجود آورد؛ به این‌خاطر که مس متراکم و در منقطه یک‌سوم دفاعی پرتعداد بازی می‌کرد و مهم‌ترین موقعیت هم، موقعیتی بود که در وضعیت تک به تک نصیب کریم اسلامی شد اما دروازه‌بان تیم مس توپ او را به کرنر فرستاد. در نهایت نساجی با خطای پنالتی صورت گرفته روی مهدی نظری در دقیقه 118 توسط حامد شیری به گل رسید و راهی دیدار پایانی جام حذفی شد و حالا باید برای تصاحب جام با آلومینیوم اراک بازی کند. تیمی که با شکست پرسپولیس نشان داد تیم شایسته‌ای برای صعود به دیدار پایانی جام حذفی بوده است.

مالکیت 75 درصدی نساجی در برابر مس کرمان حکایت از این داشت شاگردان فرزاد حسین‌خانی به دنبال این بودند توپ را به تیم نساجی بدهند و خود فضا را در اختیار بگیرند و تنها دو دقیقه با رسیدن به هدف یعنی کشاندن بازی به ضربات پنالتی فاصله داشتند که یک خطا در محوطه جریمه کار را برای کرمانی‌ها خراب کرد و بعد از گل حامد شیری مس کرمان جلو کشید تا گل خورده را جبران کند که دو دقیقه برای گل زدن به نساجی زمان کوتاهی بود.

نساجی این فصل یکی از معدود تیم‌هایی است که با 3 دفاع فوتبال می‌کند. ساکت الهامی بعد از پایان ماموریت نخست یعنی بقای نساجی در لیگ برتر اعلام داشت به دنبال تغییر سبک بازی تیم از بازی دفاع - ضد حمله به بازی مالکانه است؛ او با اجرایی کردن این تاکتیک در نساجی و با صعود به دیدار پایانی جام حذفی دست به کار بزرگی زد چرا که در تاریخ بیش از 60 سال حیات باشگاه سابقه نداشته که نساجی راهی دیدار پایانی جام حذفی شوند. حالا او و نساجی تنها یک گام تا جام فاصله دارند. هر چند فوتبال بعد از این بازی ادامه خواهد داشت و آنها 6 بازی در لیگ برتر را پیش رو دارند که اتفاقا اولین بازی با آلومینیوم در اراک خواهد بود. مازنی‌ها معتقدند در لیگ برتر به اندازه‌ای که متحمل زحمت شدند؛ امتیاز نگرفتند و این خود انگیزه خوبی است که شاگردان ساکت الهامی دیدارهای پایانی لیگ برتر را با انگیزه بالا و ارتقا در جدول رده بندی دنبال کنند. چرا که مقام دوازدهمی برای تیمی که به دیدار پایانی جام حذفی راه می‌یابد و در این مسیر تیم‌های مدعی چون استقلال و گل گهر را حذف می‌کند، راضی کننده نیست.

1707799

دیدگاه‌ها