کد خبر : 1820787 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 18:25 | 43.3K بازدید | 14 دیدگاه

کریستیانسن همین حالا برود

موج شدید اعتراضات علیه هری مگوایرِ چلسی!

اندرس کریستیانسن برابر آرسنال شب بدی پشت سرگذاشت و اعتراضات علیه او به اوج رسیده است.

موج شدید اعتراضات علیه هری مگوایرِ چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در استمفورد بریج برابر آرسنال بازی را 2-4 واگذار کرد. دیداری که برای توپچی‌ها اهمیت بیشتری داشت چرا که برای کسب رتبه چهارم می‌جنگند. در این بازی آندرس کریستیانسن، مدافع دانمارکی چلسی شب خوبی را پشت سر نگذاشت و روی گل اول آرسنال اشتباه مضحکی داشت. اشتباهی که مسیر پیروزی آرسنال را هموار کرد و شوک روحی بزرگی برای چلسی بود. 

1707793

 

کریستیانسن آخرین هفته‌های حضورش در چلسی را پشت سر می‌گذارد و با اتمام قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. برخی منابع از قطعی شدن انتقال او به بارسا نیز خبر داده‌اند. کریستیانسن در تمام نیمه اول مورد اعتراض هواداران چلسی قرار داشت و بین دو نیمه نیز جای خود را به تیاگو سیلوا داد. یکی از شعارهای هواداران  علیه مدافع دانمارکی این بود:« کریستیانسن بیرون.» دسته‌ای دیگر شعار می‌دادند که بگذارید برود و شعار جالب دیگر این بود که بهتر است همین حالا به بارسلونا بروی!

1707794

 

انتقادات از کریستیانسن در شبکه‌های اجتماعی نیز اوج گرفته و برخی نوشته‌اند که با تماشای بازی او به این نتیجه می‌رسیم که هری مگوایر(کاپیتان منچستر) چه مدافع بزرگ و برجسته‌ای است. برخی دوست‌داران چلسی هم معتقدند که کریستیانسن دیگر نباید تا پایان فصل پیراهن باشگاه را به تن کند. پایانی بد برای مدافعی که فصل گذشته نقش مهمی در موفقیت چلسی در لیگ قهرمانان داشت.

دیدگاه‌ها