کد خبر : 1820788 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 22:53 | 60.4K بازدید | 7 دیدگاه

محرومیت و مصدومیت سه مدافع؛

تاوان سنگین پیروزی بزرگ رئال در ال‌سادار

رئال دیشب سه مدافع اصلی خود ‌برای بازی حساس 9 روز دیگر برابر اسپانیول را ‌از دست داد.

تاوان سنگین پیروزی بزرگ رئال در ال‌سادار

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته رئال مادرید در زمین اوساسونا به پیروزی 1-3 دست یافت تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود. با تساوی شب گذشته اتلتیکو برابر گرانادا، رئال مادرید حالا فقط بارسا را تهدیدی برای قهرمانی می‌بیند. اتلتیکو و سویا اگر همه بازی‌های باقی‌مانده را نیز پیروز شوند شانس رسیدن به رئال را ندارند ولی بارسا در صورتی‌که هفت بازی بعدی را ببرد و رئال مادرید از 5 بازی پیش روی خود نتواند حداقل 4 امتیاز کسب کند، قهرمان لالیگا خواهد شد که امری بسیار بعید است.

1707691


همچنین رئال مادرید اگر بارسا امشب برابر سوسیداد و یک‌شنبه برابر رایو نتواند پیروز شود، 5 هفته زودتر قهرمان خواهد شد. بارسا اگر در یکی از این دو بازی امتیاز از دست بدهد نیز رئال تنها به پیروزی در بازی شنبه دو هفته بعد برابر اسپانیول نیاز خواهد داشت تا قهرمانی‌اش را قطعی کند. در صورت برتری بارسا در دو بازی پیش رو رئال باید اسپانیول را شکست دهد و در زمین اتلتیکو نیز یک مساوی برای قهرمانی این تیم کفایت خواهد کرد.

1707671

 

در واقع بازی شنبه دو هفته بعد برابر اسپانیول می‌تواند شب جشن قهرمانی رئال مادرید باشد و برای چنین دیدار حساسی، رئال دو مدافع اصلی خود را قطعا در اختیار ندارد. ناچو و ادر میلیتائو دیشب با دریافت کارت زرد، 5 اخطاره شدند و در بازی با اسپانیول غایب خواهند بود. داوید آلابا نیز در پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت تعویض شد و نتوانست کار را ادامه دهد. شرایط ستاره اتریشی نامشخص است و هرچند کارلو آنچلوتی با خوشبینی در مورد او صحبت کرد ولی باید منتظر تست‌های پزشکی او باشیم. مارسلو و مندی هم مصدوم هستند و باید دید به بازی سه شنبه بعد برابر سیتی خواهند رسید یا خیر. در واقع همچنان این احتمال وجود دارد که رئال برای بازی با اسپانیول هیچکدام از مهره‌های دفاعی اصلی خود را در اختیار نداشته باشد.

دیدگاه‌ها