کد خبر : 1820798 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 17:00 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

تغییر میزبان فینال جام حذفی با دستور وزیر

وزیر ورزش و جوانان قبل از نامه‌نگاری باشگاه‌ها دستور به تغییر محل برگزاری فینال جام حذفی داد.

تغییر میزبان فینال جام حذفی با دستور وزیر

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پس از اینکه مسابقه نیمه نهایی جام حذفی بین نساجی مازندران و مس کرمان به پایان رسید، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بازی فینال بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد شد که صبح امروز میزبانی تبریزی‌ها تغییر کرد.

با وجود اینکه باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران صبح دیروز چهارشنبه طی نامه‌هایی جداگانه از سازمان لیگ درخواست داشتند ورزشگاه آزادی را به‌عنوان محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی معرفی کنند، اما قبل از این دو باشگاه، شخص وزیر ورزش و جوانان دستور به رقم خوردن این اتفاق داد.

ویدئویی امروز منتشر شده که در آن نشان می‌دهد کیوان مرادیان، نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی مقابل درِ خروجی ورزشگاه آزادی با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان تماس تلفنی می‌گیرد و ضمن تشکر از حضور وی در استادیوم برای تماشای دیدار نساجی مازندران مقابل مس کرمان، می‌گوید: «هواداران ما درخواست‌شان این است تا فینال هم همین‌جا برگزار شود.»

وزیر ورزش و جوانان که پیش از این اجاره ورزشگاه آزادی را برای باشگاه نساجی در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی رایگان کرده بود نیز در جواب نماینده مردم قائم‌شهر عنوان می‌کند: «آن را برای شما هماهنگ کردم و این اتفاق می‌افتد. به بهاروند(رئیس سازمان لیگ) و آقای مددی(مسئول ورزشگاه آزادی) گفته‌ام. به بهاروند هم گفتیم هر طور شده این کار(برگزاری فینال در آزادی) انجام شود.»

حال به نظر می‌رسد تغییر میزبان مسابقه فینال جام حذفی از تبریز به تهران، قبل از نامه دو باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی قائم‌شهر، از سوی وزیر ورزش و جوانان انجام گرفته است.

دیدگاه‌ها