کد خبر : 1820830 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 02:05 | 17.6K بازدید | 18 دیدگاه

سوسیداد ۰-۱ بارسا: بازگشت به رتبه دوم

بارسلونا در دیداری جذاب و پربرخورد موفق شد با نتیجه 1-0 رئال سوسیداد را شکست بدهد.

سوسیداد ۰-۱ بارسا: بازگشت به رتبه دوم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی که در دو دیدار قبلی برابر آینتراخت فرانکفورت و کادیز دو شکست خانگی غیرمنتظره را متحمل شدند، امشب موفق شدند با تک گل پی‌یر امریک اوبامیانگ از سد سوسیداد عبور کنند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. 
در دقیقه 11 بود که بارسلونا روی اولین حمله جدی اش به گل رسید. ابتدا این دمبله بود که روی ارسال آلبا صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. تعلل بازیکنان سوسیداد باعث شد تا توپ بار دیگر به بازیکنان بارسا برسد اما این بار ارسال فران تورس به دهانه دروازه را اوبامیانگ با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

1707870

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه 16، روی همکاری خوب دمبله و دنی آلوس، یک موقعیت مناسب نصیب فران تورس شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سوسیداد پیدا نکرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تیم میزبان هم حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه بارسا داشت اما در دقیقه 28 این فرانکی دی‌یونگ بود که می توانست گل دوم را برای بارسا به ثمر برساند ولی ضربه بغل پای هوشمندانه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، بار دیگر فران تورس صاحب موقعیت شد اما این بار هم نتوانست دروازه سوسیداد را باز کند. یک دقیقه بعد نوبت اوبامیانگ بود که روی پاس فرانکی دی یونگ صاحب موقعیت شود اما ضربه محکم او هم به گل دوم بارسا منجر نشد.
در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید. 
 نیمه دوم را سوسیداد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 همه چیز برای گلزنی سورلوت فراهم بود اما او که با ارسال خوب یانوزای صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.
حملات سوسیداد ادامه پیدا کرد و در دقیقه 58، بار دیگر یانوزای یک موقعیت خوب برای سورلوت فراهم کرد اما ضربه او را تراشتگن با یک واکنش خوب دفع کرد.

1707873

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 69 بار دیگر سوسیداد صاحب موقعیت شد ولی این بار هم تراشتگن با یک واکنش خوب مانع گلزنی یانوزای شد.
چهار دقیقه بعد همه چیز برای زدن گل دوم بارسا فراهم بود اما گاوی که با پاس فران تورس صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون فرستاد.
در دقایق باقی مانده بازی تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد اما علی رغم 10 دقیقه وقت اضافی در نیمه دوم، تلاش بازیکنان این تیم به جایی نرسید و در نهایت بازی با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید تا اینکه بار دیگر بالاتر از سویا و اتلتیکو مادرید، در رتبه دوم جدول جای بگیرد.
 

دیدگاه‌ها