کد خبر : 1820831 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 01:46 | 141.3K بازدید | 18 دیدگاه

پورتو با طارمی فینالیست حذفی شد

مهاجم ایرانی پورتو در شب پیروزی تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون حضور ۸۸ دقیقه‌ای در زمین داشت.

پورتو با طارمی فینالیست حذفی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مثل همیشه مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک همراه با اوانیلسون در خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۴۵ پنج‌شنبه شب در استادیوم دو دراگائو به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت.

طارمی که پس از هجمه‌های اخیر هواداران اسپورتینگ انگیزه زیادی برای درخشش مقابل این تیم داشت، در تقابل با مدافعان حریف به طور جدی مهار شده بود و به غیر از یک پاس خطرناک در عمق برای اوانیلسون، نتوانست کار خاصی در نیمه اول انجام بدهد و بدون گل زده کارش را به پایان رساند.

1707869

پورتو که در مسابقه رفت به پیروزی ۲ بر یک در زمین اسپورتینگ لیسبون رسیده بود و امشب از حمایت تماشاگرانش بهره می‌برد، در دقیقه ۸۳ روی پاس بلند تماشایی په‌په و شوت محکم تونی مارتینز به گل اول دست یافت و از حریف خود پیش افتاد.

مهدی طارمی پس از ۲۵ لمس توپ، ۶ پاس دقیق، یک پاس کلیدی برای اوانیلسون، چهار پیروزی در نبردهای زمینی، یک برد در جدال هوایی، یکبار گرفتن خطا و سه دریبل موفق، در دقیقه ۸۸ دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون از ترکیب تیمش خارج شد و جای خود را به وِندرسون گالنو داد.

1707868

ستاره ایرانی پورتو در لحظه تعویض از سوی تماشاگران تیمش که در ورزشگاه دو دراگائو حاضر بودند، به شدت تشویق شد

پورتو در لحظات باقی مانده توانست بازی را تحت کنترل گرفته، منجر به اخراج یک بازیکن اسپورتینگ لیسبون شود و در نهایت به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

یاران طارمی با احتساب برد در بازی برگشت، در مجموع موفق  شدند به پیروزی ۳ بر یک در دو دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون دست پیدا کنند و حریف توندلا در بازی فینال جام حذفی پرتغال شوند.

دیدگاه‌ها