کد خبر : 1820832 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 08:07 | 12.3K بازدید | 7 دیدگاه

سپاهان آماده امتحان آخرین شانس برای صعود؛

شاگردان نویدکیا درگیر اما و اگرهای پرشمار

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان آخرین تمرین خود را پیش از مصاف با پاختاکور در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده پشت سر گذاشتند.

شاگردان نویدکیا درگیر اما و اگرهای پرشمار

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا شروع خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشتند. آنها در اولین مسابقه بازگشت شکوهمندی به مسابقه داشتند و توانستند با نتیجه 3 بر 2 نماینده ازبکستان را از پیش رو بردارند، ولی در دیدار دوم در حالی نتیجه را یک بر صفر مقابل الدحیل واگذار کردند که اگر در استفاده از موقعیت‌هایشان دقت می‌کردند، می‌توانستند حتی سه امتیاز مسابقه را از آن خودشان کنند.
در ادامه دیدار رفت برابر التعاون برای آنها با شوک اخراج عزت پورقاز در دقیقه 10 همراه شد و طلایی پوشان اصفهانی که هشتاد دقیقه ده نفره بازی کردند، با سه گل قافیه را به حریف عربستانی خود که از حمایت تماشاگرانش هم بهره می‌برد، واگذار کردند.

1707876


سه مسابقه دور رفت سبب شد تا سپاهان پشت سر الدحیل و التعاون با 6 امتیازی قرار بگیرد. چهارمین بازی در شهر بریده و دومین مصاف برابر التعاون برای آنها سرنوشت‌ساز بود و باید در آن مسابقه به پیروزی دست پیدا می‌کردند، که نتیجه یک بر یک در پایان مسابقه سبب شد سپاهان با 4 امتیاز پشت سر نماینده‌های قطر و عربستان قرار بگیرد.

1707877


حالا در شرایطی شاگردان محرم نویدکیا به مصاف دور پنجم رسیده‎‌اند که باید حتما در مصاف با پاختاکور که شانس خود را برای صعود از دست داده، برنده از زمین بیرون بیایند و امیدوار باشند که التعاون مقابل الدحیل پیروز نشود. البته در صورتی که سپاهان موفق به پیروزی برابر پاختاکور شود و التعاون هم موفق به پیروزی برابر الدحیل نشود، باز باید منتظر نتایج روز آخر ماند. یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن اینکه الدحیل شب آینده مقابل التعاون ببازد و در آخرین مسابقه نیز مغلوب سپاهان شود تا طلایی پوشان بدون توجه به نتیجه دیدار برابر التعاون شانس صعود به عنوان تیم دوم را داشته باشند. البته در صورت پیروزی الدحیل در مصاف با التعاون، این تیم عربستانی با پیروزی در هفته آخر حتی اگر سپاهان هر دو بازی خود را ببرد، به عنوان تیم دوم شانس صعود پیدا می‌کند و سپاهان در رده سوم قرار خواهد گرفت و شانسی برای رسیدن به مرحله حذفی نخواهد داشت.
به هر ترتیب شب آینده که شاگردان نویدکیا از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه بریده عربستان مقابل پاختاکور قرار می‌گیرند، بدون توجه به نتیجه بازی‌ الدحیل و التعاون که از ساعت 00:45 دقیقه بامداد شنبه آغاز می‌شود، باید هر طور شده سه امتیاز مسابقه را بگیرند تا شانس صعود آنها تا بازی آخر مقابل شاگردان کرسپو حفظ شود.

1707875


جدول رده‌بندی گروه چهارم و زمان برگزاری دو بازی باقی‌مانده این گروه.  سپاهان هنوز شانس کسب رتبه اول را حتی به میزان کم دارد ولی پاختاکور تنها می‌تواند به پیروزی در دو مسابقه فکر کند و اما و اگرهایی برای صعود به عنوان یکی از سه تیم برتر.

دیدگاه‌ها