کد خبر : 1820835 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 09:27 | 15.3K بازدید | 57 دیدگاه

دنی آلوس: رئال شانس آورد که ما دیر به اوج برگشتیم

دنی آلوس، مدافع کهنه‌کار بارسلونا، معتقد است که این تیم خیلی دیر به دوران اوج و عرصه رقابت برای قهرمانی برگشته است.

دنی آلوس: رئال شانس آورد که ما دیر به اوج برگشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی رئال سوسیه‌داد قرار گفت و موفق شد با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند. 
شاگردان ژاوی هرناندز با سه امتیازی که در این بازی کسب کردند، بار دیگر اتلتیکو مادرید را کنار زده و پس از رئال مادرید صدرنشین، در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفتند. این در حالی است که اختلاف امتیاز آنها با رقیب سنتی در فاصله پنج هفته تا پایان این رقابت‌ها 15امتیاز است. 
دنی آلوس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم چون بازی در اینجا همیشه دشوار است. نیمه اول بسیار سخت بود اما باید بدانید که چطور از این شرایط عبور کنید. کسب پیروزی در فوتبال دشوار است. بردن کار آسانی نیست اما باید این کار را انجام دهید.»

 

1707879


این مدافع برزیلی درباره شرایط این بازی اظهار داشت:« ما می‌خواستیم حمله و پرس را در دستور کار داشته باشیم. برنامه ما برای بازی این بود. چون آنها در میانه زمین الماسی شکل داده بودند. آنها سعی کردند بر ما برتری داشته باشند و من به میانه میدان اضافه شدم. اما با این حال توانستیم چند توپ ربایی کنیم و گل بزنیم.»
او با اشاره به شرایط جدول لالیگا اضافه کرد:« واقعیت این است که ما خیلی دیر به دوران اوج برگشتیم. رئال خوش شانس بود که ما زودتر از این نتوانستیم در کورس قهرمانی قرار بگیرم. اما در هر حال زندگی همین است. حالا باید به هدف دیگری در طول این فصل فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها