کد خبر : 1820836 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 09:38 | 22.3K بازدید | 12 دیدگاه

نگرانی جدی برای ژاوی؛ خستگی بلای جان بارسا

به نظر می‌رسد که برگزاری دیدارهای متوالی شرایط سختی را برای بازیکنان بارسا ایجاد کرده است.

نگرانی جدی برای ژاوی؛ خستگی بلای جان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پنج‌شنبه شب مهمان رئال سوسیه‌داد بود تا دیدار هفته سی و سوم لالیگا را برابر این تیم برگزار کند. 
پی‌یر امریک اوبامیانگ موفق شد در دقایق ابتدایی بازی، تیمش را از حریف پیش بیاندازد و به این ترتیب سه امتیاز این بازی را با تک گل خودش برای بارسا به ارمغان آورد. 
آنها موفق شدند با این پیروزی مهم جایگاهشان در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا را بار دیگر از اتلتیکو مادرید پس گرفته و پس از رئال مادرید با 15 امتیاز اختلاف نسبت به این تیم در رده دوم جای بگیرند. 
با این حال نکته نگران کننده برای این تیم که توجه بسیاری را در بازی شب گذشته به خودش جلب کرد خستگی بازیکنان بود که به خوبی نشان می‌داد که آنها تحت تاثیر تقویم فشرده این تیم در هفته‌های اخیر قرار گرفته‌اند. 

 

1707882


در عرض 20 دقیقه ابتدایی بازی هر چهار بازیکن حاضر در خط دفاعی بارسلونا شامل جرارد پیکه، رونالد آرائوخو، یوردی آلبا و دنی آلوس به دلیل گرفتگی عضلات ناشی از خستگی روی زمین افتادند و دقایقی را قادر به ادامه بازی نبودند. 
این در حالی است که بعضی از بازیکنان حاضر در ترکیب مانند پیکه در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبوده و روند درمانی را طی کرده اما باز هم فشار شدید رقابت در لالیگا و همچنین حضور در لیگ اروپا به خوبی در عملکرد و شرایط این بازیکنان مشهود است. 
ژاوی هرناندز نیز در کنفرانس خبری پس از پایان این بازی با اشاره به این نکته ابراز خوشحالی کرد که بازیکنان تیمش پس از بازی روز یکشنبه این فرصت را دارند که یک هفته استراحت کنند و این موضوع می‌تواند به ریکاوری آنها برای هفته‌های پیش رو کمک کند.

دیدگاه‌ها